عرضه پاساژ ۱.۶ میلیارد تومانی پردیس در بورس کالا

این عرضه مربوط به یک ملک تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس است که به قیمت پایه ۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و با شرایط پرداخت ۳۰ درصد ثمن به صورت نقد و مابقی در اقساط ۴۸ ماهه، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، امیر محمود غفاری با اعلام خبر عرضه املاک، اراضی و مستغلات این وزارتخانه در بورس کالای ایران برای نخستین بار، اظهار کرد: عصر امروز ۱۳ مردادماه ۱۳۹۹ اولین تجربه عرضه املاک و مستغلات در حوزه راه و شهرسازی در بورس کالای ایران عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این عرضه مربوط به یک ملک تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس است که به قیمت پایه ۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و با شرایط پرداخت ۳۰ درصد ثمن به صورت نقد و مابقی در اقساط ۴۸ ماهه، در دستور کار قرار گرفت.

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طبق فرآیندهای قانونی موجود مقرر است اطلاعیه عرضه مذکور در ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳ مرداد در وبسایت اطلاع‌رسانی بورس کالای ایران منتشر شود، تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان خرید پس از انتشار اطلاعیه عرضه می‌توانند به یکی از ۸۶ شرکت کارگزاری عضو بورس کالای ایران برای ثبت درخواست خرید مراجعه کرده تا پس از بازدید ملک و با تودیع تضمین به میزان ۳ درصد قیمت پایه به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی نزد این بورس، مجاز به شرکت در حراج باشند.

غفاری در خصوص ادامه فروش اموال غیرمنقول متعلق به شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: عرضه ۷ عدد از واحدهای تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مرحله بعدی عرضه در بورس کالا قرار دارد که فرآیند اجرایی آن در حال نهایی شدن است.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

کد خبر 415185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =