استقبال گرم از صندوق مدیریت ثروت

مدیرعامل مشاورسرمایه‌گذاری فاینتک در خصوص پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت گفت: این صندوق بزرگترین صندوق سهامی است که موفق به دریافت مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس شده است. پذیره‌نویسی این صندوق از روز شنبه ۱۱ مردادماه آغاز شد و تنها در طی دو روز، موفق شده تا ۵۰ درصد واحدهای سرمایه‌گذاری (معادل ۲۰۰۰ میلیارد ریال) را به فروش برساند.

به گزارش صدای بورس، مهدی فرازمند در ادامه افزود: هرچند ۲۲ مرداد، تاریخ اعلامی پایان پذیره‌نویسی است، ولی پیش‌بینی می‌شود، پیش از رسیدن به موعد مقرر کلیه واحدهای سرمایه‌گذاری به فروش برسد. طی دو روز فوق، بیش از ۱۶۵ هزار سرمایه‌گذار مبادرت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری کردند که بی‌نظیر است.

فرازمند در مورد محدودیت تعداد خرید واحد سرمایه‌گذاری نماد «مدیر» عنوان کرد: واحدهای سرمایه‌گذاری با نماد «مدیر» در بورس قابل معامله بوده و محدودیتی برای تعداد خرید توسط سرمایه‌گذاران وجود ندارد. پس از پایان پذیره‌نویسی واحد سرمایه‌گذاری مانند سهام، قابلیت معامله روزانه خواهند داشت.

مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک اظهار کرد: صندوق «مدیر» دارای بازارگردان است که این امر نقدشوندگی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق را تضمین می‌کند.

کد خبر 415181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =