«حریل» ۱۰ ریال سود داد

مجمع سالانه شرکت ریل پرداز سیر در روز یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ با حضور ۵۲ درصد سهامداران در محل هتل سیمرغ واقع در خیابان ولیعصر برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، فرهنگ طلوعی مدیرعامل شرکت ریل پرداز سیر در این مراسم گفت: شرکت در سال ۹۸ یک میلیون و پانصد هزار تن بار در کشور جابجا کرده است. همچنین عملکرد فروش این شرکت ۶۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

وی اضافه کرد: این شرکت رتبه اول بهره‌وری ناوگان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ را در اختیار دارد و رکورد ۹۷درصد آمادگی ناوگان در سال ۹۸ را ثبت کرده است.

همچنین طلوعی این خبر را به سهامداران داد که پس از بررسی و تشکیل مجمع فوق‌العاده در مهرماه ۹۹ این شرکت قصد افزایش سرمایه در سه ماه آتی را دارد.

طلوعی اظهار کرد: این شرکت ۱۳۵ دستگاه واگن جدید خریداری کرده است که ۱۰۰ عدد از این تعداد تحویل شده و باقیمانده آن در آبان و آذر ماه سال جاری به شرکت تحویل داده می‌شود.

شرکت ریل پرداز سیر در سال گذشته در دو شهر خراسان و بندرعباس که دو نقطه استراتژیک در بخش حمل و نقل کشور هستند و بیشترین مبادله حمل بین‌المللی کالا از این مرزها صورت می‌گیرد، افتتاح شعبه داشته است.

از استراتژی‌های شرکت ریل پرداز سیر در سال ۹۸ توسعه حمل و نقل بین‌المللی، هوشمندسازی خدمات لجستیک، توسعه بازار داخلی، تنوع بخشی و توسعه سبد خدمات شرکت بوده است. همچنین تغییر ساختار سازمانی و ایجاد مدیریت حسابرسی از مهمترین تغییرات شرکت در سال گذشته بوده است.

از جمله پروژه‌ها و اهداف این شرکت نیز می‌توان به پروژه هوشمندسازی تخصیص واگن، پروژه راه‌اندازی داشبورد مدیریت، استقرار نرم افزار بهای تمام شده و بودجه و شناسایی فرآیندهای بالقوه دارای قابلیت هوشمندسازی اشاره کرد.

در مراسم مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ریل پرداز سیر مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۱۰ ریال به عنوان سود سهام بین سهامداران تقسیم شود.

همچنین صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات مجمع، موسسه وانیان نیک تدبیر به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و موسسه آگاهان و همکاران به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی و اطلاعیه‌های شرکت تعیین شدند.

کد خبر 415139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =