متقاضیان وام ودیعه مسکن به ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک بزنند

وزارت راه و شهرسازی با معرفی سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ برای ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن، اعلام کرد: مستأجران برای ثبت‌نام فقط یک هفته فرصت دارند کد ملی سرپرست خانوار را به این شماره پیامک کنند.

به گزارش صدای بورس، کسانی که وام ودیعه مسکن را دریافت می‌کنند، عبارت اند از:

کارگران و حقوق بگیران ثابت،(با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر)

مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره )، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار 

برای دریافت وام ودیعه مسکن کجا ثبت نام کنیم

 وزارت راه و شهرسازی با معرفی سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ برای ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن، اعلام کرد: مستأجران برای ثبت‌نام فقط یک هفته فرصت دارند کد ملی سرپرست خانوار را به ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک کنند. ضروری است شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود به نام فرد متقاضی باشد و متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www. Tem.mrud.ir  اعلام خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام در وام ودیعه مسکن

مهلت ثبت‌نام در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ  ۹ مرداد به اتمام خواهد رسید.
 

میزان وام ودیعه مسکن چقدر است؟
یکی از شروط این است که فرم(ج) متقاضیان مذکور باید سبز باشد. مطابق قوانین و مقررات بانکی، این وام به مستاجر تعلق می‌گیرد، اما به موجر پرداخت می‌شود.

برای سه گروه وام ۵۰ میلیون تومانی، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که به ترتیب برای شهر تهران، کلانشهرها و دیگر شهرهاست.

بازپرداخت وام ودیعه مسکن

میزان سود ماهانه وام ۵۰ میلیون تومانی حدود ۵۴۰ هزار تومان، وام ۳۰ میلیون تومانی ماهی ۳۲۵ هزار و وام ۱۵ میلیون تومانی ۱۶۰ هزار تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است.

مستاجران صرفاًَ سود تسهیلات را می‌پردازند و اصل را در پایان سال به بانک بر می‌گردانند.

شرایط وام ودیعه مسکن چیست؟

مستاجران حتماً باید اجاره‌نامه دارای کدرهگیری و شرایط وام ساماندهی را هم داشته باشند یعنی وام یا امکانات یارانه‌ای از طرف دولت در بخش زمین یا مسکن نگرفته باشند و صاحب ملک نباشند و از سال ۸۴ هیچگونه سابقه خرید و فروش ملک نداشته باشند. ضمن این که باید سرپرست خانوار باشند و شهری را که تقاضا می‌کنند در آن ۵ سال سابقه سکونت داشته باشند و همه این مولفه‌ها باید مستند و در سایت قابل بارگذاری باشند.

منبع: تسنیم

کد خبر 414915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =