تسهیلات ودیعه مسکن همین هفته اجرایی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: اولویت پرداخت این تسهیلات برای تازه عروس ودامادها و نیازمندان است و از همین هفته این تسهیلات قابل دریافت است.

به گزارش صدای بورس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان طبق اولویت‌ها، پس از تشکیل پرونده و تایید اطلاعات از همین هفته با همکاری بانک مرکزی آغاز می‌شود. محمد اسلامی درباره نحوه پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: پرداخت این وام برای مستاجران تنها یک سال است و بعد از اتمام سر رسید قرارداد باید مبلغ بازگردد.

او افزود: برای تمدید دریافت وام ودیعه مسکن فعلا تصمیمی گرفته نشده و باید این موضوع بررسی شود و پرداخت آن برای مدت اجاره یک ساله است.

او یاد آور شد: در سامانه www.tem.mrud.ir یک صفحه برای ثبت نام متقاضیان ودیعه مسکن طراحی شده است، افراد بعد از تایید اطلاعاتشان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

اسلامی تاکید کرد: بانک مرکزی برای تمامی بانک‌ها جهت پرداخت این تسهیلات تکلیفی تعیین کرده است؛ بنابراین از همین هفته این تسهیلات قابل دریافت است.
وی با بیان اینکه جمع خانواده‌هایی که برای دریافت این تسهیلات پیش‌بینی شده‌اند حدود ۶۰۰ هزار نفر خواهند بود، افزود: این تسهیلات در واقع یک کمک اقتصادی برای توانمندسازی خانواده‌ها، مستاجران و زوج‌های جوان محسوب می‌شود.

اسلامی بیان کرد: مستاجران از طریق ثبت نام در سامانه وزارت راه و شهرسازی و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از طریق بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم از طریق کمیته امداد از فردا می‌توانند ثبت نام برای دریافت این تسهیلات را از طریق سایت این دستگاه‌ها انجام دهند.

کد خبر 414912

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =