«غویتا» به بازار اول فرابورس می‌رود

شرکت ویتانا از تولیدکنندگان قدیمی محصولات خوراکی در ایران است که با عرضه دو محصول بیسکویت مادر و نان سوخاری، از گذشته‌های دور شهرت زیادی بین مردم دارد. امروزه ویتانا با تولید ۶۵ محصول خوراکی، یکی از تولیدکنندگان موفق در این حوزه به شمار می‌رود.

به گزارش صدای بورس، در حال حاضر، سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس معامله می‌شود اما درخواست ارتقاء به بازار اول ارائه شده است.

شرکت ویتانا با نماد «غویتا» با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، در خصوص درخواست پذیرش و ارتقاء این نماد به بازار اول فرابورس شفاف‌سازی کرد. در این اطلاعیه آمده است: درخواست پذیرش و ارتقاء نماد شرکت ویتانا به بازار اول فرابورس، به شرکت فرابورس ارسال شده، اما تاکنون موضوع در هیئت پذیرش مطرح نشده است. بدیهی است پذیرش و ارتقاء به بازار اول فرابورس منوط به طرح موضوع و موافقت هیئت پذیرش فرابورس ایران است که در صورت حصول نتیجه نهایی موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ویتانا در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت، جدول تغییر قیمت برخی از محصولات که مجوز افزایش قیمت آنها از انجمن شیرینی و شکلات اخذ شده، به شرح جدول پیوست اعلام می‌شود.

کد خبر 414807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =