افزایش سرمایه«آپ» در راه است

رئیس هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین از برنامه افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

به گزارش صدای بورس، مهدی شهیدی رئیس هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین امروز 23 تیرماه 99 در حضور جمعی از معاونان و خبرنگاران به تشریح شرایط و برنامه‌های آتی این شرکت پرداخت. این نشست با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

وی درباره زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه «آپ» و تنفس دو ماهه آن گفت: تصمیم گرفتیم از این فرصت استفاده کنیم و با آمادگی بیشتری این مجمع را برگزار کنیم.

شهیدی با اشاره به این موضوع، افزود: قصد داریم پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در مجمع مطرح کنیم که در صورت تصویب، تاثیر زیادی بر ارزش سهام «آپ» خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره آسان پرداخت در ادامه از احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق اپلیکیشن «آپ» خبر داد و گفت: قصد داریم برای کاهش مراجعات به دفاتر پیشخوان دولت، امکان احراز هویت غیرحضوری از این بستر را فراهم کنیم. همه کاربران اپلیکیشن آپ قادر خواهند بود از این سرویس بهره‌مند شوند.

وی همچنین به شکسته شدن انحصار فروش الکترونیکی بلیت سینما اشاره کرد و افزود: پس از حدود 5 سال این انحصار شکسته شد و امروز، آپ نیز یکی از این سرویس را به کاربران خود ارائه می‌کند.

وی همچنین از تغییر مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پس از 9 سال خبر داد. شهیدی در این باره گفت: پس از 9 سال، حامد منصوری به دلیل مشکلات شخصی از سمت مدیرعامل کناره‌گیری کرد و محمدرضا اسکندریون، معاون عملیات آپ جای وی را خواهد گرفت.

شهیدی در بخش دیگری از سخنانش به همکاری آسان پرداخت با رسانه خبری پارسینه اشاره کرد و گفت: به زودی گزینه پارسی‌خبر در اپلیکیشن آپ رونمایی خواهد شد.

«آپ» پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت در کشور است. سهام شرکت آسان پرداخت پرشین با نماد «آپ» که در بازار دوم بورس خرید و فروش می‌شود، در سه ماه گذشته همگام با روند عمومی بازار، عمدتا مسیری صعودی داشته به طوری که تعداد روزهای مثبت این سهم ارزنده صنعت پرداخت بیش از 57 درصد بوده است.

کد خبر 414679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =