۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
«شپلی» همچنان بسته می‌ماند

طبق اطلاعیه‌های درج شده در سامانه کدال، ابتدا قرار بود که نماد شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ ۱۶ تیرماه بازگشایی شود اما این نماد مجددا تعلیق خورد و بازگشایی آن به زمان دیگری موکول شد.

زهرا زارع مدیر ناشران بازار پایه در خصوص بازگشایی نماد شپلی در گفت‌وگو با صدای بورس گفت: قرار بر این بود نماد شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ ۱۶ تیر ماه بازگشایی شود اما مجددا تعلیق خورد و بسته ماند «شپلی» تا ۳۰ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: اگر شرکت بتواند تا تاریخ مذکور مشکل خود را حل کند، نماد «شپلی» بازگشایی می‌شود، در غیر این صورت نماد شرکت همچنان بسته خواهد ماند. بنابراین نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای بازگشایی نماد اعلام کرد.

زارع یادآور شد: مدتی قبل نامه‌ای از اعضای هیئت مدیره جدید شرکت که بر اساس رای شورای تامین استان اصفهان انتخاب شده بودند، به دست ما رسید. آنها از ما درخواست توکن کردند اما به دلیل اینکه هنوز توکن نگرفته بودند، در خواست کردند تا نماد بسته شود تا بتوانند توکن دریافت کنند. اعضای هیئت مدیره قبلی بنا بر نظر مراجع قضائی خلع ید شده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین نماد شرکت پلی اکریل تعلیق شد اما متاسفانه تاکنون این شرکت نتوانسته فرآیند حقوقی مربوط به ثبت صورت جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره و گرفتن توکن را انجام دهد.

به محض انجام شدن این فرآیندها، نماد «شپلی» بازگشایی می‌شود اما نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن اعلام کرد.

کد خبر 414656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =