«ارفع» برنامه افزایش سرمایه ندارد

مدیرعامل شرکت آهن وفولاد ارفع با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا تاثیری بر میزان فروش شرکت نداشته است، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، علیرضا خیاط در خصوص پیش بینی نرخ جهانی الکترود در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و سیاست دولت و شرکت های تولیدکننده در مقابل یکدیگر، پیش بینی تا سال ۱۴۰۰ امکان پذیر نیست اما روند فعلی نرخ جهانی الکترود کاهشی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مقاصد صادراتی شرکت چه کشورهایی هستند، گفت: با توجه به شرایط تحریم، شرکت از ارائه مقاصد فروش خود معذور است.

خیاط تاکید کرد: شیوع بیماری کرونا و بسته بودن مرزها و تعطیلی واحدهای تولیدی و محدودیت های حمل و نقل تاثیر چندانی در میزان فروش شرکت نداشته است.

وی افزود: شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ندارد.

مدیرعامل شرکت آهن وفولاد ارفع در مورد آخرین وضعیت قانونی وام ارزی شرکت از بانک صنعت و معدن اظهار کرد: همچنان پیگیری لازم برای استفاده از ظرفیت موجود (ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید) انجام می شود و به موازات آن ذخایر لازم برای انعکاس مبالغ مورد ادعای بانک نیز در دفاتر شرکت ایجاد گردیده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرکت در تامین گندله و آهن اسفنجی مورد نیاز خود در سه ماهه اول ۹۹ مشکل داشته است، گفت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت تامین گندله و آهن اسفنجی مورد نیاز شرکت مازاد بر سهمیه گندله شرکت چادرملو این امر دشوار بود اما همانگونه که در کدال منتشر شده است، وقفه ای در میزان تولید برنامه ریزی شده ایجاد نشده است.

کد خبر 414588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =