افزایش ۱۸ درصدی مشتریان «سیستم»

مدیرعامل شرکت همکاران سیستم با اشاره به اینکه هیئت مدیره در نظر دارد طرح افزایش سرمایه را تدارک ببیند، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، فرید فولادی در پاسخ به این سوال که با توجه به روند رو به رشد درآمدهای حاصل از بخش راهکاران ابری از سهم فروش محصولات شرکت در سال‌های اخیر چه پیش‌بینی از سهم این بخش در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از کل درآمدهای شرکت دارید، گفت: از آنجا که همکاران سیستم در سال‌های اخیر راهکاران ابری را به عنوان بستر نرم افزاری حرفه‌ای، امن و با دسترسی آسان برای شرکت‌ها معرفی و ارائه کرده است، با استناد به مزیت‌های این فناوری نوین برای کسب و کارها، پیش‌بینی می‌شود که بتواند فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کار و نیز توسعه سبد درآمدی همکاران سیستم در سال‌های آینده فراهم کند. بنا به جدید بودن این خط کسب و کاری، سهم از درآمد این بخش در سال ۱۳۹۹ حدود ۴ درصد است. چشم‌انداز سه سال آینده این خط کسب و کار این است که سهمی معادل ۱۰ درصد از کل درآمدهای شرکت را داشته باشد.

وی همچنین در خصوص تاثیر حذف ۴ صفر از پول ملی بر درآمد گروه همکاران سیستم گفت: بنا به اینکه فرآیندهای مالی و شیوه‌های اجرایی مالی مشتریان در حذف ۴ صفر نیازمند تغییر است، شیوه‌های پیاده‌سازی و اجرایی اینکار باید بررسی شود که به تناسب آن، بسته‌های خدماتی مورد نیاز، طراحی و عرضه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از پاسخش اضافه کرد: برنامه ورود به بازار سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه فعلا در دستور کار نیست.

فولادی گفت: سال گذشته با توجه به رویکردهای اتخاذ شده، شرکت توانست تا ۱۸ درصد مشتریان خود را افزایش دهد و تلاش می‌کند این رقم برای سال‌های آینده حفظ شود.

مدیرعامل شرکت همکاران سیستم همچنین درباره عرضه شرکت سپیدار در بازار سرمایه اظهار کرد: شرکت سپیدار مجوز پذیرش در بورس را دریافت کرده و مراحل اداری کار در حال پیشرفت است. تلاش ما این است تا در سریع‌ترین زمان ممکن این شرکت وارد بازار سرمایه شود.

وی در مورد برنامه افزایش سرمایه شرکت نیز گفت: هیئت مدیره در نظر دارد طرح افزایش سرمایه برنامه‌های توسعه آتی را تدارک ببیند و پس از دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، در اولین مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام، جهت تصویب به سهامداران محترم ارائه کند.

کد خبر 414556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =