۲۴۰۰ ریال سود برای هر سهم «جم»

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم، صورت های مالی این شرکت و تخصیص ۲ هزار و ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم تصویب شد.

به گزارش صدای بورس، در ابتدای این مجمع که با حضور بیش از ۹۱ درصد از سهامداران در سالن آزادگان پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، محمدرضا سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه هیئت مدیره، تصریح کرد: با وجود مشکلات و چالش‌های ناشی از کاهش قیمت نفت، شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی، پتروشیمی جم توانست در سال ۹۸ ضمن افزایش میزان تولید، رکورد تولید چهار محصول از شش محصول خود را بشکند.

وی با اشاره به رکوردشکنی‌های جم در سال ۱۳۹۸، افزود: اتیلن، پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک خطی، بوتادین و بوتن(Butene۱)، شش محصول اصلی این شرکت است که میزان تولید تمام آنها در سال ۹۸ بجز بوتن، نسبت به سال ۹۷ افزایش بود.

مدیرعامل پتروشیمی جم درباره برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت نیز گفت: پروژه ای بی اس رابر (ABS-Rubber) مهمترین  طرح توسعه‌ای پتروشیمی جم در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در ادامه پس از قرائت گزارش حساب‌های مالی شرکت در سال مالی ۹۸ توسط نماینده سازمان حسابرسی، این گزارش به تصویب سهامداران رسید.

در این مجمع، روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت انتخاب شدند. علاوه بر این، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، محمدمهدی انتشاری رئیس مجمع، حسین تاجیک ناظر اول، محمدرضا پاشایی ناظر دوم، محمدرضا سعیدی مدیرعامل و دبیر مجمع، محسن بازارنویی معاون مالی و اداری شرکت، جهان فر نماینده بورس اوراق بهادار و شیرزاد نماینده سازمان حسابرسی، هیئت رئیسه این مجمع را تشکیل دادند.

کد خبر 414418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =