افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه «افق»

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در روز شنبه ۷ تیرماه با حضور ۸۷ درصد سهامداران در محل شرکت گروه صنعتی گلرنگ در خیابان ولیعصر برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در مراسم مجمع عمومی فوق‌العاده افق کوروش که به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی با حضور تعداد اندکی از رسانه‌ها برگزار شد، موضوع افزایش سرمایه افق کوروش از مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰۰ میلیارد ریال با اکثریت آرا تصویب شد. هدف از این افزایش سرمایه، بهبود ناوگان حمل و نقل، بالا بردن کیفیت زنجیره تامین، کاهش ریسک تامین کامیونت و افزایش تعداد فروشگاه‌ها اعلام شد.

علی ابراهیمی، رئیس هیئت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با تاکید بر این که در حال حاضر ۲۰۷۶ فروشگاه افق کوروش در سطح کشور فعالیت می‌کند، افزود: قصد داریم تا پایان سال ۳۰۰ فروشگاه دیگر راه‌اندازی کنیم و این افزایش تعداد فروشگاه‌ها یکی از اهداف افزایش سرمایه افق کوروش است.

ابراهیمی همچنین افزود: تمام تلاش شرکت بر آن است که ارزش افزوده ایجاد کند. طبیعتا سهامداران از این موضوع بهره‌مند می‌شوند و آینده خوبی برای سهامداران در پی خواهد داشت.

کد خبر 414293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =