«وپویا»  کشف قیمت شد

با آغاز فرآیند عرضه اولیه ۱۴ درصد از سهام سرمایه‌گذاری پویا به عنوان ششمین عرضه اولیه سال جاری، هر سهم این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی ۴۱۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش صدای بورس، فرآیند عرضه اولیه ۱۴ درصد از سهام سرمایه‌گذاری پویا به عنوان ششمین عرضه اولیه سال جاری ساعاتی پیش آغاز شد که در نهایت هر سهم «وپویا» ۴۱۰ تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل ۵۶۰ میلیون سهم «آریا» با محدوده قیمتی ۳۹۰ تا ۴۱۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۳۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه‌گذاران، سهمیه هر فرد به ۲۲۹ سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود ۹۴ هزار تومانی نیاز بود.

همچنین یک درصد از سهام شرکت شامل ۴۰ میلیون سهم متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده ۴۱۰ تومانی، تخصیص داده می‌شود.

به این ترتیب، دو میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۵ نفر خریدار «وپویا» شدند تا رکورد تعداد مشارکت‌کنندگان در عرضه اولیه پلیمر آریاساسول با سه میلیون و ۳۸۸ هزار و ۷۹ خریدار در ۷ خرداد همچنان پابرجا بماند.

طی سال جاری سهام پنج شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد و پلیمر آریاساسول در ۲۰ و ۲۷ فروردین، ۱۰ و ۳۱ اردیبهشت و ۷ خرداد عرضه اولیه شده و سرمایه‌گذاری پویا ششمین شرکت تازه وارد سال به شمار می‌رود.

منبع : بورس پرس

کد خبر 414256

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه اولیه های فروردین ۱۴۰۰

    عرضه اولیه های فروردین ۱۴۰۰

    با نزدیک شدن به روز گشایش بورس در روز شنبه ۷ فروردین ماه سرمایه گذاران بورس نیز در انتظار اولین عرضه اولیه‌های فروردین ماه به سر می‌برند و این در حالیست که در میان گزینه ها، نام یک پالایشگاه بسیار بزرگ نیز به چشم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =