۱۲۱ تومان سود هر سهم «کنور»

مجمع سالانه «کنور» برگزار شد و سهامداران به سود خوبی رسیدند.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ با حضور بیشتر سهامداران برگزار شد و به ازای هر سهم، مبلغ یکصد و ۲۱ تومان سود اختصاص یافت که معادل ۸۰ درصد سود کلی شرکت بود.

مهندس محمد کلانتری، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در تشریح عملکرد و برنامه‌های آتی این شرکت برای سهامداران گفت: تامین مالی پروژه گندله‌سازی کردستان، اجرای پروژه اصلاح مدار خردایش در کارخانجات کنسانتره با دستگاه HPGR جهت افزایش کمی و کیفی کنسانتره تولیدی، اجرای پروژه فیلتر پرس در مجتمع کردستان برای صرفه‌جویی و رفع مشکلات کمبود آب، انجام اکتشاف در محدوده‌های ثبتی فعلی معادن شرکت، افزایش سودآوری از طریق کاهش هزینه‌های عملیاتی و توسعه سبد محصولات تولیدی شرکت، از برنامه‌های صبانور در سال ۹۹ است.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در سال ۹۸، موفق به تحقق سود خالص ۴۶۰.۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۲۴۴ درصدی را نشان می‌دهد. طبق گزارش حسابرسی‌شده، در سال ۹۸، نماد بورسی «کنور» با سرمایه ثبت‌شده ۲۹۳.۶ میلیارد تومانی، سود تلفیقی ۱۶۰.۲ تومانی به ازای هر سهم ساخت.

درآمدهای عملیاتی صبانور در سال ۹۸ معادل ۷۶۵.۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷، رشد ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی صبانور در سال ۹۸ نیز رشد ۷۴ درصدی داشته است. این ترکیب درآمد و هزینه، باعث شد تا سود ناخالص صبانور در سال ۹۸، رشد ۹۹ درصدی را نسبت به سال ۹۷ ثبت کند.

در پایان مجمع صبانور، موسسه هشیار ممیز به عنوان حسابرس قانونی و بازرس مستقل و موسسه بهراد مشار به عنوان موسسه علی‌البدل انتخاب شدند. روزنامه‌ گسترش صمت نیز به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار همانند سال‌های قبل باقی ماند.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با نام اولیه تامین مواد اولیه فولاد صبانور به صورت شرکت سهامی خاص در اسفند ۱۳۷۵ تاسیس شد و در اردیبهشت ۱۳۹۰ به سهامی عام تغییر یافت. شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (سهامی عام) در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره و گندله در غرب و شمال غرب کشور است.

کد خبر 413719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =