پرسش از «میدکو»

با توقف نماد «میدکو»، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه مکلف به شفاف‌سازی شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سامانه کدال، به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران، نماد معاملاتی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه «میدکو» به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف گردید. لذا به منظور رعایت دستورالعمل فوق الذکر، ضروری است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت بررسی و پاسخ به آنها مطابق اطلاعیه اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی افشا شود.

پرسش از «میدکو»:

* میزان سرمایه‌گذاری دلاری و ریالی که در شرکت میدکو و زیرمجموعه‌های آن انجام شده است، به چه میزان می‌باشد؟

نام شرکت

سرمایهگذاری دلاری

سرمایهگذاری ریالی

* بدهی ارزی شرکت چقدر و با چه نرخی است؟ (کل مجموعه)

* بدهی ریالی شرکت چقدر است؟ نرخ بهره آن در سال‌های ۹۸ و ۹۹ را ذکر نمایید.

واحد ارزی

میزان بدهی ارزی

میزان بدهی ریالی

* تمامی پروژه‌های در دست اقدام و بهره‌برداری شده شرکت را به همراه آخرین پیشرفت فیزیکی ذکر نمایید؟

نام پروژه

درصد پیشرفت

تاریخ بهرهبرداری

* چند درصد از سهام میدکو به طور مستقیم و غیرمستقیم متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان است؟ (طبق آخرین تغییرات صورت‌گرفته و به تاریخ روز ذکر شود). در گزارش صورت‌های مالی سال ۹۷ آمده است که پارس آریان مالک ۴۸ درصد میدکو است. آیا این موضوع مورد تایید شماست؟

* آیا شرکت در آینده نزدیک برنامه‌ای جهت افزایش سرمایه دارد؟ لطفا محل افزایش سرمایه را ذکر نمایید.

* آیا شرکت برنامه‌ای برای ورود شرکت‌های زیرمجموعه به بورس در سال جاری را دارد؟ لطفا اولویت شرکت‌هایی که برنامه ورود به بورس دارند را ذکر نمایید.

پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند، می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند (اشخاصی که به سامانه تدان دسترسی ندارند می‌توانند سوالات خود را از طریق یکی از نهادهای مالی که دارای مجوز فعالیت مشاور سرمایه‌گذاری از سازمان بورس و اوراق بهادار باشد، در این سامانه ثبت نمایند). پس از پایان مهلت ثبت سوالات، ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارائه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌کند.

کد خبر 413184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =