رشد ۲۱۵ میلیارد ریالی پرتفو «وسبحان»

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود در دوره ۹ ماهه از رشد ۲۱۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۳۹۹، سود هر سهم را یک هزار و ۱۱۵ ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را یک هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال اعلام کرده است.

«وسبحان» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از رشد ۲۱۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریالی خبر داد. بهای تمام شده این پرتفوی با رشد ۶۳۶ میلیارد ریالی به مبلغ یک هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال رسید و ارزش بازار آن نیز با رشد ۶۰۸ میلیارد ریالی به یک هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در دوره ۹ ماهه کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس را یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین کل مبلغ سهام واگذار شده در این دوره دو هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری به یک هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال رسید.

«وسبحان» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که به دنبال بهبود و چینش صحیح سبد سرمایه‌گذاری، مدیریت وجوه نقد و خروج از سهام کم بازده غیربورسی است. همچنین این شرکت در صورت وجود مشتری بالقوه املاک شرکت را به قیمت مناسب قبل از فراوری واگذار می‌کند.

کد خبر 413131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =