مدیران عامل جدید هلدینگ و کارخانجات داروپخش منصوب شدند

مدیرعامل هلدینگ داروپخش، از کارخانجات داروپخش و در یک سیر ارتقا از درون آمد، و وحید هاشم‌بیک محلاتی مدیرعامل یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های داروسازی کشور یعنی هلدینگ داروپخش شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از شستا رسانه، مدیرعامل هلدینگ داروپخش، از کارخانجات داروپخش و در یک سیر ارتقا از درون آمد، و وحید هاشم‌بیک محلاتی مدیرعامل یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های داروسازی کشور یعنی هلدینگ داروپخش شد.

همچنین محمد نادری علیزاده پس از حضور در شرکت فارابی در اصفهان و جهشی که در این داروسازی به‌وجود آورد، مدیرعامل کارخانجات داروپخش شد.

از درون هیات مدیره فارابی نیز علیرضا جعفری‌نسب، مدیرعامل این داروسازی شد. او که معاونت مالی همان مجموعه را برعهده داشت، به‌عنوان مدیرعامل جدید داروسازی فارابی معرفی شد.

مدیرعامل جدید شرکت کارخانجات داروپخش اولویت‌های خود را اعلام کرد:توسعه سایت‌های جدید، افزایش سهم بازار و تولید محصولات جدید و های‌تک

محمد نادری علیزاده، مدیرعامل جدید شرکت کارخانجات داروپخش، دارای دو مدرک دکترای داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای تخصصی (PhD) فارماکولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است. وی پیش از این، مدیریت عامل شرکت‌های آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران و داروسازی فارابی را بر عهده داشت.

مدیرعامل جدید شرکت کارخانجات داروپخش نیز در گفت‌وگویی کوتاه پس از انتصاب خود گفت: کارخانجات داروپخش جای پای بزرگان و پیشکسوتان صنعت داروی کشور است؛ بنابراین، رخصت می‌طلبم از محضر این عزیزان. همچنین بی‌دریغ از حمایت‌های موثر دکتر رضوانی‌فر و دکتر فرهت که در زمان تصدی فارابی، از برنامه‌های اجرایی پشتیبانی کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم در ماموریت جدید نیز روسفید باشم.

از خداوند مدد می‌طلبم و امیدوارم با پشتیبانی و جدیت و تلاش همکارانم، بتوانیم باری دیگر جایگاه کارخانجات داروپخش را، به عنوان بزرگترین شرکت داروسازی کشور تثبیت و تبیین کنیم.

قطعا در شرایط خاص و حساس کنونی، که تحریم‌ها و شیوع کرونا فشار مضاعف را به نظام سلامت و دارویی کشور وارد کرده، وظیفه اصلی را در تامین نیازهای دارویی مردم عزیز کشورمان می‌دانم و از هیچ تلاشی برای رفع نیازهای دارویی مردم فروگذار نخواهم بود.

برنامه‌هایی برای بهره‌برداری از سایت‌های جدید تولیدی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود دارم که به مرور پیاده خواهد شد. همچنین افزایش سهم بازار محصولات فعلی، توسعه محصولات جدید و های‌تک، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و توجه به معیشت کارگران از مهم‌ترین رویکردها در کارخانجات خواهد بود.

دستیابی به بازارهای صادراتی، یعنی ارتقای GMP و کیفیت محصولات تولیدی که انشاءالله دست در دست هم، با جدیت راه را به آن سمت هموار خواهیم کرد، حفظ  منافع سهامداران هم که از اهم اولویت‌هاست، و در آن هیچ تردیدی ندارم.

کد خبر 412791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =