همراه بانک توسعه تعاون به‌روزرسانی شد

بانک توسعه تعاون، اپلیکیشن همراه بانک خود را به‌روزرسانی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کاربران و مشتریان می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن اقدام کنند. مشخصات این اپلیکیشن به شرح زیر است:

۱- اندروید

تغییرات جدید نسخه ۷.۲.۴:

  • امکان فیلتر پیشرفته سپرده

۲- IOS

به اطلاع می‌رساند به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ­ استور وجود ندارد. لذا برای دانلود می‌توانید از اپ استورهای ایرانی استفاده فرمائید.

به منظور استمرار دسترسی مشتریان ارجمند به سامانه همراه بانک از طریق تلفن همراه اپل، روش جایگزین به شرح زیر اعلام می­‌گردد:
استفاده از نسخه جدید وب اپلیکیشن اینترنت بانک مخصوص کابران همراه بانک دارای تلفن همراه اپل؛
با بازکردن یک مرورگر در تلفن همراه خود و وارد کردن آدرس https://modern.ttbank.ir بانک توسعه تعاون، گزینه «می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم» را انتخاب و شیوه ورود را «رمز ثابت» انتخاب نموده و در انتها با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می‌توان اقدام به ورود کرد.

نکته ۱: کاربر وارد شده با همان دسترسی‌ها و همان سقف انتقال وجه‌هایی که در سامانه همراه بانک دارد، می‌تواند در این صفحه وارد و از خدمات استفاده نماید.

نکته ۲: کاربر هدایت شده موبایل، با وجود اینکه رمز اینترنت بانک ندارد، می‌تواند با رمز همراه بانک خود وارد صفحه شود.

نکته ۳: تنها کاربرانی که با گوشی موبایل دارای سیستم عامل ios، آدرس صفحه بانکداری مجازی را باز نمایند، امکان مشاهده گزینه «می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم» را دارند و قادر به استفاده از این امکان خواهند بود.

کد خبر 412475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =