جبران توقف یک ماهه تولید با «جهش تولید»

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال ۱۳۹۹ با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دستیابی به اهداف و برنامه‌های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، کسری غفوری در دیدار نوروزی معاونین و مدیران ارشد «فولاد خراسان» که در محل دفتر مدیرعامل برگزار شد، اهداف و برنامه‌های شرکت فولاد خراسان در سال ۱۳۹۹ را تبیین کرد.

مدیرعامل فولاد خراسان تکمیل پروژه سنگان در سال ٩٩ را اولویت اصلی شرکت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: باید با هم افزایی همه ذی‌نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت و همراهی و همدلی تمامی سرمایه‌های انسانی و مدیران مجموعه در پیشبرد این پروژه گام‌هایی اساسی برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد که در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، «ساخت مجتمع فرهنگی-ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداری  شرکت» به عنوان دو برنامه مهم کاری مجتمع، در سال جاری نیز به فرجام برسد.

غفوری همچنین با اشاره به توقف یک ماهه تولید شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ویروس کرونا» تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال ٩٩ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال جهش تولید» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، باید با رعایت همه نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نیروی انسانی، در طول ماه‌های باقیمانده از سال ٩٩ به تدریج این توقف یک ماهه جبران شود.

کد خبر 412353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =