۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
سهامداران پدیده شاندیز بخوانند

افرادی که در گذشته سهامدار این شرکت بودند تکلیف سهام آنها در سامانه سناپ مشخص است و می‌توانند از طریق کد ملی و کد سهامداری به این سامانه مراجعه کنند و از آخرین وضعیت سهام خود مطلع شوند.

به گزارش صدای بورس به نقل ازسنا، سید جلال فیاضی به اقداماتی که سهامداران پدیده شاندیز باید نسبت به معاملات سهام خود انجام دهند، اشاره کرد و گفت: افرادی که در گذشته سهامدار این شرکت بودند تکلیف سهام آنها در سامانه سناپ مشخص است و می‌توانند از طریق کد ملی و کد سهامداری به این سامانه مراجعه کنند و از آخرین وضعیت سهام خود مطلع شوند.

وی گفت: افرادی می‌توانند بعد از بازگشایی معاملات اقدام به خرید و فروش سهام خود کنند که ضمن ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت از طریق دفاتر پیشخوان، کدپیگیری را دریافت کرده باشند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: افرادی که کد سهامداری خود در سامانه سناپ را فراموش کرده‌اند می‌توانند از طریق آیکون موجود در این سامانه اقدام به دریافت دوباره کد کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهامی که اکنون وارد بورس شده سهام شرکت توسعه است، شرکت ابنیه بعد از ارائه گزارش‌های مالی باید به بورس وارد این بازار خواهد شد.

فیاضی اظهار داشت: در وضعیت کنونی افرادی که که سهامدار پدیده شاندیز بودند علاوه بر سامانه سناپ می‌توانند با ورود به سامانه فرابورس و از طریق کد ملی نسبت به تعداد سهام خود اطلاعات کسب کنند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: افرادی که در سامانه دارا (ddn.csdiran.com) ثبت‌نام کرده‌اند با مراجعه به این سایت می‌توانند از قسمت سبد سرمایه‌گذاری برگ سهام خود را چاپ و مشاهده کنند یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب برگ سهم گتوشا را قاب چاپ و مشاهده است.

وی ادامه داد:  افرادی که دسترسی به معاملات آنلاین کارگزاری‌ها دارند، تعداد سهام گتوشا برای آنها قابل مشاهده است.

فیاضی افزود: همچنین سهامداران می‌توانند پس از مشاهده، با مراجعه به کارگزار بورس و تنظیم فرم تغییر کارگزار ناظر نسبت به انتقال سهامشان به سبد سهامشان نزد کارگزار اقدام کنند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز به زمان دقیق بازگشایی معاملات پدیده شاندیز اشاره کرد و گفت: زمانی دقیقی برای آغاز معاملات این سهام اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد بازگشایی سهام زیاد طول نخواهد کشید.

کد خبر 412275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =