افزایش فروش سالانه هرمز در سال گذشته

مبلغ درآمدهای عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶هزار و ۳۰۴میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ماهه شرکت به ۶۱هزار و ۱۰۶میلیارد ریال رسید.

به گزارش صدای بورس به نقل بورس نیوز، فولاد هرمزگان جنوب در اسفندماه سال جاری عملکرد موفقی داشته و به فروش بیش از ۱۲۸ هزار تن انواع اسلب فولادی دست یافت. به این ترتیب جمع فروش مقداری این شرکت در سال ۱۳۹۸ به بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن رسید و این میزان فروش نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش ۱۳درصدی را نشان می‌دهد.

مبلغ درآمدهای عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ ماهه شرکت به ۶۱ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال رسید. مبلغ فروش سال ۱۳۹۷ شرکت ۳۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۶۰درصدی درآمدهای عملیاتی شرکت نسبت به سال ۱۳۹۷ هستیم.در نمودار زیر روند تغییرات نرخ فروش اسلب این شرکت طی شش ماه اخیر ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، نرخ فروش هر تن از این محصول با ۷ درصد افزایش نسبت به بهمن ماه به رقم جالب توجه ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال رسیده است. میانگین نرخ فروش از ابتدای سال معادل ۳۹ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال است.

کد خبر 412118

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =