رشد ۳ درصدی افزایش نرخ فروش پلی‌پروپیلن

شرکت جم ارزش معاملات انواع پلی پروپلین‌های تولیدی در هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه به افزایش ۱.۱۷۳ میلیارد ریالی نرخ فروش رسید.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس‌نیوز، در هفته‌ای که گذشته شاهد عرضه ۷.۸۵۰ تنی انواع پلی پروپیلن توسط شرکت پلی پروپیلن جم بودیم که تمام حجم عرضه این محصول معامله شد.
متوسط نرخ میانگین هر تن پلی پروپیلن با رشد ۳.۲ درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۱۴۹ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال رسید.


ارزش معاملات انواع پلی پروپلین‌های تولیدی شرکت با توجه به کاهش ۵۰۰ تنی حجم معاملات و افزایش نرخ فروش نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه به ۱.۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

رشد ۳ درصدی نرخ فروش پلی اتین سنگین پتروشیمی جم

پتروشیمی جم در هفته‌ای که گذشت بیش از ۵.۸۰۸ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گریدهای مختلف را عرضه کرد که در نهایت با توجه به تقاضای ۵.۷۶۴ تنی، ۵.۵۴۴ تن این محصول به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه افزایش ۴۸۴ تنی را نشان می‌دهد.

بخش عمده‌ای از این معاملات مربوط به معاملات ۲.۵۵۲ تنی پلی اتیلن سنگین تزریقی بود و نرخ میانگین معامله شده کل محصولات این شرکت با رشد ۳ درصدی نسبت به هفته پیش از آن به ۱۰۱.۵۵۵ میلیون ریال در هر تن رسید.

همچنین ارزش کل معاملات این محصول پتروشیمی جم به ۵۶۳ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال رسید. پلی‌اتیلن سنگین و رشد نرخی که به ثبت رسید.

کد خبر 411789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =