۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
سود ۱۱۴۸ریالی «خدیزل» در ۹ماه

شرکت بهمن دیزل در صورت های مالی ۹ماهه از پوشش سود یک هزار و ۱۴۸ریالی برای هرسهم خبر داد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سنا، شرکت بهمن دیزل با رشد ۴۰۸درصدی توانست در ۹ماهه سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سود هرسهم را به یک هزار و ۱۴۸ریال برساند و سود انباشته شرکت نیز به ۲هزار و۵۹۷میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت سود عملیاتی دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را یک هزار و ۵۷۰میلیارد ریال و سود خالص را یک هزار و ۱۴۷میلیارد ریال اعلام کرد.

«خدیزل» در فعالیت ۹ماهه خود ۷۲۱دستگاه کامیون و مینی بوس را به ارزش ۳هزار و ۲۷۱میلیارد ریال فروخته است و از این محل سود ناخالص یک هزار و۸۴۲میلیارد ریال شناسایی کرده است.

این شرکت برای ۳ماهه چهارم سال مالی خود پیش بینی فروش ۶۱۵دستگاه را به ارزش ۵هزار و ۸۰۹میلیارد ریال دارد و برای ۳ماهه اول سال مالی آینده پیش بینی کرده است که ۳۳۴دستگاه کامیون و مینی بوس را به ارزش یک هزار و ۲۵۵میلیارد ریال به فروش می رساند.

«خدیزل» در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد دارد تولید محصولات و کاربری های جدید را در برنامه های اصلی شرکت قرار دهد و همچنین افزایش سهم بازار کامیون و کامیونت با فروش محصولات با قیمت های رقابتی شرکتهای مشابه را در دستور کار خود قرار دهد.

این شرکت اعلام کرده است که با توجه به حذف ارز(با نرخ) آزاد جهت خرید مواد خارجی خودرو و همچنین امکان تحریم های جدید سیاسی و اقتصادی در سال ۱۳۹۸، باعث افزایش قیمت تمام شده محصول شده است.

کد خبر 411692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =