تولید محصولات سلامت محور در «ویتانا»

محصول جدیدی که به سبد محصولات ویتانا اضافه شده، گروه محصولات برند دلاتو است که به نوعی می‌توان گفت گران‌ترین محصول بیسکوئیت در بازار ایران محسوب می‌شود. میانگین قیمت هر کیلوگرم از این محصول حدود ۳۵ هزار تومان است که به سبد محصولات ویتانا اضافه شده است.

محمد مهدی سماواتی، مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا در خصوص اضافه شدن محصولات دلاتو به مجتمع صنعتی ویتانا و تاثیری که بر حاشیه سود ویتانا و سود سهام این شرکت می‌گذارد، گفت: در ارتباط با محصولات جدید و خط تولید جدیدی که در شرکت سهامی عام ویتانا افتتاح شده است لازم است که نکاتی را برای فعالان بازار سرمایه تشریح کنیم. محصول جدیدی که به سبد محصولات ویتانا اضافه شده، گروه محصولات برند دلاتو است که به نوعی می‌توان گفت گران‌ترین محصول بیسکوئیت در بازار ایران محسوب می‌شود. میانگین قیمت هر کیلوگرم از این محصول حدود ۳۵ هزار تومان است که به سبد محصولات ویتانا اضافه شده است. برای این که فعالان بازار سرمایه مقایسه‌ای داشته باشند باید گفت میانگین فعلی محصولات ویتانا حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که این افزایش قیمت می‌تواند کمک شایانی به افزایش میانگین قیمت هر کیلوگرم محصولات در شرکت ویتانا داشته باشد. این خط از بالاترین دانش روز و ماشین آلات مدرن دنیا برخوردار است که کاملاً فعالیت اتوماسیونی دارد. وی گفت: مقایسه افزایش قیمت فروش و افزایش قیمت بهای تمام شده نشان می‌دهد بهای تمام شده محصولات گروه دلاتو در مقایسه با محصولات فعلی این شرکت حداکثر تا ۱۵ درصد بیشتر است که علت آن نیز استفاده از جو دوسر است. استفاده از جودوسر باعث می‌شود پایه محصولات تولیدی سلامت محور باشد. ورود به حوزه محصولات سالم بازار جدیدی است که صنعت شیرینی و شکلات نیز به سمت آن در حال حرکت است. خط جدید در ویتانا با ظرفیت ریالی قیمت هر کیلوگرم ۳۵۰۰۰ تومان فعالیت می‌کند و ظرفیت سالانه آن فروش ۱۵۰ میلیارد تومانی را برای شرکت در پی خواهد داشت که قطعاً با استفاده از یک برنامه منسجم در حال دنبال شدن است. سماواتی در ارتباط با حاشیه سود این محصولات گفت: حاشیه سود این محصولات با توجه به قیمت بالاتر محصول و میزان رشد بهای تمام شده طبیعتا نسبت به سایر محصولات شرکت افزایش خواهد داشت که این موضوع به افزایش میانگین حاشیه سود عملیاتی و خالص شرکت کمک خواهد کرد. نتایج این موضوع را در گزارش‌های تولید و فروش ماه‌های آینده اعلام خواهیم کرد. مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا به فعالان بازار سرمایه توصیه کرد: موضوعات مربوط به برند دلاتو را در تبلیغات تلویزیونی که برای این محصول به صورت یک کمپین پارتیزانی دیده شده و در تلاش است در بازارهای موجود سهم بازار بیشتری را به دست بیاورد، دنبال کنند.


از سویی، میثم نصیری، مشاور بازاریابی شرکت ویتانا در ارتباط با کمپین تبلیغاتی مجموعه ویتانا توضیح داد: کمپین تبلیغاتی مجموعه ویتانا مدتی است با همکاری صدا و سیما عملیاتی شده و از اشکال مناسب همکاری‌ در تولید محصول که با صدا و سیما مشارکت دارد، استفاده کرده‌ایم. به علت اینکه هزینه‌های ثابتی را برای این کمپین اختصاص نداده‌ایم و پرداخت ما از سطح فروش شرکت صورت می‌گیرد به نظر می‌رسد این کمپین به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود. در این بازه زمانی مشخص، شرکت موفق شده با توجه به اهدافی که در نظر داشته این کمپین را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کند.این کمپین به نوعی گزارش‌های تولید و فروش ما را نشان می‌دهد. با توجه به اتفاق جدیدی که در مجموعه ویتانا رخ داده است و واحد تولید خط دلاتو که به این مجموعه اضافه شده به نظر می‌رسد که بتوانیم با استفاده از کانال‌های کمپین تبلیغاتی که به صورت پارتیزانی در خلال ماه‌های گذشته عملیاتی شده این محصول را به واسطه حاشیه سود مطلوبی که دارد در بازار به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم. امیدواریم این محصول نیز با توجه به اعتمادی که مشتریان ما تاکنون در مورد سایر محصولات ویتانا به این شرکت داشته‌اند، بتواند اعتماد مشتری را جلب کند. امیدواریم در گزارش ماه‌های آینده شاهد تغییرات شگرفی در سطح فروش محصولات شرکت باشیم.

  • شماره 342 هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه 9
کد خبر 411587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =