جذابیت بازار سهام برای نقدینگی سرگردان

در دومین روز از معاملات هفتگی بورس، شاخص کل پس از یک رشد چشمگیر، در مسیر نزولی قرار گرفت، با این حال باز هم از تک و تا نیفتاد و در فضایی مثبت به کار خود پایان داد. امروز هم حجم و ارزش معاملات با افزایش مواجه شد. در معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران بیش از ۱۳۰۰ واحد افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات یکشنبه ۶ بهمن شاخص کل بورس تهران با یک هزار و ۳۱۱.۲۷ واحد رشد (معادل ۰.۳۱ درصد) به سطح ۴۱۸ هزار و ۳۱۲.۳ واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان یک هزار و ۷۹۲.۰۵ واحد (معادل ۱.۳۲ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۳۷ هزار و ۳۳۳.۱ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۳۵۰.۲۴ واحد (معادل ۰.۳۱ درصد) رشد کرد و به رقم ۱۱۱ هزار و ۶۳۸.۲ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۳۱۲.۲۷  واحد (معادل ۰.۱۰ درصد) افزایش یافت و به سطح ۲۹۹ هزار و ۱۷۵.۳ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۵ هزار و ۵۳۳.۷۰ واحد (معادل ۰.۶۴ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۸۷۲ هزار و ۵۰۹.۷ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با یک هزار و ۱۲۲.۰۴ واحد رشد (معادل ۰.۳۰ درصد) به سطح ۳۷۵ هزار و ۱۵۶.۰ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۸ میلیارد و ۳۵ میلیون سهم به ارزش ۴۷ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۶۳ میلیون ریال در ۹۰۱ هزار و ۱۹۸ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز ‌یکشنبه، سهام نمادهای دامین، بکام، شیران، بورس، سهرمز، سدشت، غگل و کسرام بیشترین افزایش قیمت و سهام نمادهای سفانو، خفنر، شدوص، غدشت، شپارس، کروی و شسپا بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 411453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =