یک گام کوچک تا فتح قله ۴۰۰ هزار

شاخص کل بورس تا فتح قله ۴۰۰ هزار واحدی تنها چند صد واحد دیگر فاصله دارد. در معاملات امروز هم شاخص نشان داد که عزمی جدی برای تداوم روند صعودی خود دارد. بر این اساس، در آخرین روز از معاملات هفتگی بورس، شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۵۰۰ واحد دیگر افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات چهارشنبه ۲۵ دی شاخص کل بورس تهران با ۳ هزار و ۵۳۳.۲۶ واحد رشد (معادل ۰.۸۹ درصد) به سطح ۳۹۹ هزار و ۴۴۵.۳ واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان یک هزار و ۴۲۷.۶۲ واحد (معادل ۱.۱۸ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۲۲ هزار و ۱۶.۶ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۹۴۵.۲۵ واحد (معادل ۰.۸۹ درصد) رشد کرد و به رقم ۱۰۶ هزار و ۸۷۱.۳ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۲ هزار و ۵۱۴.۴۸ واحد (معادل ۰.۸۸ درصد) افزایش یافت و به سطح ۲۸۶ هزار و ۹۷۲.۵ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۷ هزار و ۴۲۷.۳۱ واحد (معادل ۰.۹۱ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۸۲۷ هزار و ۳۷۸.۳ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۲ هزار و ۵۴۲.۶۸ واحد رشد (معادل ۰.۷۱ درصد) به سطح ۳۵۹ هزار و ۹۰۰.۷ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۶ میلیارد و ۲۵۲ میلیون سهم به ارزش ۳۴ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۶۰۹ میلیون ریال در ۵۷۵ هزار و ۴۲۴ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۴ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز چهارشنبه، سهام نمادهای خریخت، شکربن، فنورد، غگل، وبهمن، اخابر، تکشا و سصفها بیشترین افزایش قیمت و سهام نمادهای سهگمت، غسالم، سهرمز، کترام، فپنتا، بکاب، کهمدا و تایرا بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 411260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =