۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
ادامه روند نزولی شاخص

شاخص کل بورس همچنان سیر نزولی دارد، این در حالی است که در ساعات ابتدایی معاملات، شاخص بیش از ۲۵۰۰ واحد رشد را تجربه کرده بود. افت سنگین بازار از ابتدای هفته آغاز شده است و امکان تداوم آن دور از انتظار نیست. با این حال بسیاری از کارشناسان معتقدند که سرمایه‌گذاران نباید از جو هیجانی بازار پیروی کنند. به هر روی در معاملات امروز بورس، شاخص کل بورس تهران بیش از ۶۹۰۰ واحد کاهش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات سه‌شنبه ۱۷ دی شاخص کل بورس تهران با ۶ هزار و ۹۷۲.۲۸ واحد افت (معادل ۱.۹۱ درصد) به سطح ۳۵۸ هزار و ۸۴۳.۲ واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان ۳ هزار و ۵۵۰.۱۰ واحد (معادل ۳.۱۴ درصد) کاهش یافت و به سطح ۱۰۹ هزار و ۶۰۰.۹ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی یک هزار و ۸۶۵.۴۱ واحد (معادل ۱.۹۱ درصد) افت کرد و به رقم ۹۶ هزار و ۱۲.۲ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۴ هزار و ۵۵۰.۹۸ واحد (معادل ۱.۷۴ درصد) کاهش یافت و به سطح ۲۵۷ هزار و ۳۷۹.۰ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۱۶ هزار و ۴۹۷.۵۷ واحد (معادل ۲.۱۷ درصد) کاهش را تجربه کرد و به رقم ۷۴۵ هزار و ۱۸۳.۴ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۵ هزار و ۸۹۸.۹۴ واحد افت (معادل ۱.۷۹ درصد) به سطح ۳۲۴ هزار و ۴۵۷.۱ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون سهم به ارزش ۲۷ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۴۵ میلیون ریال در ۳۹۳ هزار و ۸۳۸ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۵۹ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز سه‌شنبه، سهام نمادهای وپاسار، سدشت، وبهمن، وبیمه، غدشت، پاکشو، اخابر،کپارس و فسازان بیشترین افزایش قیمت و نمادهای خچرخش، فاما، ولساپا، سصفها، خلنت، کحافظ و کطبس بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 411123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =