سرمایه‌گذاری کلان عربستان در صنعت پرداخت

استارت‌آپ فین‌تک HyperPay عربستان به عنوان ارائه‌کننده خدمات پرداخت آنلاین به بازرگانان و کسب‌وکارهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و توسعه فعالیت‌های خود، یک سرمایه‌گذاری ۸ رقمی دریافت می‌کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از وبسایت Tech Startups این سرمایه‌گذاری صرف توسعه زیرساخت‌های این شرکت در عربستان، عرضه مجموعه‌ای از محصولات و گسترش حوزه فعالیت به کشورهای حوزه خلیج فارس و مصر خواهد شد.

شرکت HyperPay که در سال ۲۰۱۴ در ریاض تاسیس شده، سریع‌ترین رشد را در میان ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت عربستانی داشته است. این شرکت همچنین به تسهیل و بهبود تجربه خرید آنلاین در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) کمک کرده است. از زمان راه‌اندازی، شرکت HyperPay سالانه میلیون‌ها تراکنش مالی (فروش کالا و خدمات) را برای هزاران بازرگان منطقه منا انجام داده است.

شرکت HyperPay برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود، به بیش از ۴۰۰ روش پرداخت و ارزهای بین‌المللی متصل است. محصولات این شرکت به بازرگانان منطقه منا امکان می‌دهد تا به مشتریان بیشتری در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. از زمان راه‌اندازی، این شرکت به بیش از یک هزار کسب‌وکار اینترنتی در منطقه منا کمک کرده تا پرداخت‌های آنلاین خود را در بستری امن و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند.

به گفته مسئولان HyperPay، این شرکت قصد دارد برای تامین نیازهای کسب‌وکارها (از شرکت‌های کوچک تا مجموعه‌های بزرگ) در حوزه پرداخت آنلاین، مجموعه خدمات و محصولات خود را به سرعت توسعه دهد.

مهند ابوینی، موسس و مدیرعامل شرکت HyperPay گفت: بسیار خوشحالیم که سرمایه‌گذاران بزرگ کشور به توانایی و توانمندی شرکت ما باور دارند. سال آینده ما پروژه‌های بزرگی اجرا خواهیم کرد و سرمایه‌گذاری اخیر به تحقق اهداف ما در سال ۲۰۲۰ کمک خواهد کرد.

کد خبر 411017

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =