توقف شاخص بازار سهام در پایان هفته

بازار سهام پس از ثبت رکوردهای پی در پی، سرانجام آرام گرفت و هفته را در فضایی منفی به پایان برد. برخی می‌گویند این افت برای نیرو گرفتن بازار لازم است و باید منتظر رکوردهای جدید بود. در مقابل، عده‌ای معتقدند دیر یا زود با افت سنگینی مواجه خواهیم شد. به هر روی، در آخرین روز از معاملات هفتگی بازار سهام، شاخص کل بورس تهران بیش از ۱۱۰۰ واحد کاهش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات چهارشنبه چهارم دی شاخص کل بورس تهران با یک هزار و ۱۷۰.۹۳ واحد افت (معادل ۰.۳۲ درصد) به سطح ۳۶۱ هزار و ۸۸.۴ واحد رسید. با این حال شاخص کل هم‌وزن به میزان ۷۱۷.۳۱ واحد (معادل ۰.۶۳ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۱۴ هزار و ۲۹۸.۳ واحد رسید. شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۳۱۳.۳۱ واحد (معادل ۰.۳۲ درصد) افت کرد و به رقم ۹۶ هزار و ۶۱۳.۲ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان یک هزار و ۳۲۳.۸۴ واحد (معادل ۰.۵۱ درصد) کاهش یافت و به سطح ۲۵۷ هزار و ۲۰۲.۲ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۲۵۲.۸۸ واحد (معادل ۰.۰۳ درصد) کاهش را تجربه کرد و به رقم ۷۵۷ هزار و ۸۷۷.۱ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با یک هزار و ۱۷۳.۲۸ واحد افت (معادل ۰.۳۶ درصد) به سطح ۳۲۳ هزار و ۹۵۶.۷ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۴ میلیارد و ۱۹۹ میلیون سهم به ارزش ۲۳ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۵۲۱ میلیون ریال در ۵۴۷ هزار و ۱۹۴ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۳ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز چهارشنبه، سهام نمادهای سنیر، غسالم، فسپا، وایران، تکشا، سخاش، فروس و شپارس بیشترین افزایش قیمت و نمادهای قشکر، کالا، خفنر، وتوصا، غدشت، غاذر، کساپا، غشان و تکنو بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 410943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =