شاخص کل از ۳۶۲ هزار هم گذشت

بازار سهام امروز هم شاهد رشد همه شاخص‌ها بود و شاخص کل از مرز ۳۶۲ هزار واحد عبور کرد. در چهارمین روز از معاملات هفتگی بازار سهام، شاخص کل بورس تهران بیش از ۲۸۰۰ واحد افزایش دیگر را به ثبت رساند.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات سه‌شنبه سوم دی شاخص کل بورس تهران با ۲ هزار و ۸۹۳.۸۵ واحد رشد (معادل ۰.۸۱ درصد) به سطح ۳۶۲ هزار و ۲۵۹.۴ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم به میزان ۹۷۷.۴۵ واحد (معادل ۰.۸۷ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۱۳ هزار و ۵۸۱.۵ واحد رسید. شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۷۷۴.۳۰ واحد (معادل ۰.۸۱ درصد) رشد کرد و به رقم ۹۶ هزار و ۹۲۶.۵ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان یک هزار و ۶۲.۷۶ واحد (معادل ۰.۴۱ درصد) رشد کرد و به سطح ۲۵۸ هزار و ۵۲۶.۸ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۱۰ هزار و ۵۶۳.۷۳ واحد (معادل ۱.۴۱ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۷۵۸ هزار و ۱۳۰.۷ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۲ هزار و ۹۵۳.۱۸ واحد رشد (معادل ۰.۹۲ درصد) به سطح ۳۲۵ هزار و ۱۳۰.۲ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۳ میلیارد و ۶۹۴ میلیون سهم به ارزش ۲۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۹۲۳ میلیون ریال در ۵۲۰ هزار نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۳ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز سه‌شنبه، سهام نمادهای شبندر، فسپا، چفیبر، سنیر، غسالم، سیستم و غدشت بیشترین افزایش قیمت و نمادهای ثاباد، خنصیر، کفپارس، غمهرا، پکویر، خلنت، غاذر، شکربن و واتی بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 410916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =