تحقق ۱۱۹ درصد از درآمد سال گذشته «سپ»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال را منتشر کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال را منتشر کرد.

بیشترین و کمترین درآمد
بر اساس این گزارش، «سپ» فعال در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن در بازار سرمایه است که سال مالی آن به ۳۰ آذر ماه ۹۸ منتهی می‌شود و با سرمایه سه هزار میلیارد ریال از منابعی همچون قبوض، موبایل، فعالیت اینترنتی، کیوسک، سایر کارمزد و خدمات کارتخوان درآمد کسب می‌کند. بر اساس اطلاعات موجود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال بیش از یک هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است. بررسی گزارش فعالیت «سپ» در دوره مورد اشاره نشان می‌دهد که بیشترین درآمد مبلغ ۵۸۹ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال محاسبه می‌شود که از محل سایر کارمزد شناسایی شده و کمترین درآمد نیز به فروش جسم کارت و حق عضویت با درآمد ۲۹ میلیون ریالی تعلق دارد.

روند رو به رشد درآمد
بر اساس این گزارش، این مجموعه در شرایطی از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان ماه امسال بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که درآمد کل سال مالی گذشته شرکت حدود ۱۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال محاسبه می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت، «سپ» توانسته طی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۱۱۹ درصد از درآمد کل سال مالی گذشته را محقق سازد و در این دوره روند رو به رشد درآمد را سپری کرد. 
 همچنین از درآمد ۱۵ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریالی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بیشترین درآمد بواسطه ارائه خدمات کارتخوان به مبلغ پنج هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال بدست آمده است. البته کمترین درآمد نیز همچون ماه گذشته از محل فروش جسم کارت و حق عضویت به رقم ۵۷۳ میلیون ریال ثبت شد.

  • شماره۳۳۴ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۰
کد خبر 410736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =