شرکت‌هایی با بیش‌ترین اثر بر شاخص امروز

امروز سهام شرکت‌های فنرسازی خاور، پگاه آذربایجان غربی و کویر تایر در بورس بیشترین رشد را نشان دادند. شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه فناورز اطلاعات خوارزمی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال هم بیشترین رشد را در فرابورس رقم زدند.

به گزارش صدای بورس به نقل از  خبرگزاری تسنیم،سهامداران شرکت‌های فنرسازی خاور، پگاه آذربایجان غربی و کویر تایر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سایپا شیشه، معدنی دماوند و داده‌پردازی ایران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در  بازار امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه فناورز اطلاعات خوارزمی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های بهمن لیزینگ، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و گروه صنایع کاغذ پارس هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۶۵۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴۸۳میلیارد تومان در ۲۸۴هزار نوبت، آیفکس ۶۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۳۵۱واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۲۲۴واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۴میلیارد و ۶۰۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۲۹۷میلیارد تومان در ۵۳۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

کد خبر 410619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =