۲۷ شرکت در مراحل پیش از طرح در جلسه هیئت پذیرش

در حال حاضر ۲۷ شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل پتروشیمی، بانکی، سیمانی، باطری سازی، تفریحی و گردشگری، لیزینگ و فولادی در حال تکمیل مدارک و مستندات جهت طرح در جلسه هیئت پذیرش هستند.

به گزارش صدای بورس به نقل از فارس، مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران در مورد آخرین خبرها از عرضه اولیه شرکت های آماده عرضه در بورس، اعلام کرد: وضعیت عرضه‌های اولیه بورس اوراق بهادار تهران را می‌توان در قالب سه دسته اصلی ارائه کرد.

وی گفت: دسته اول شامل شرکت‌های در دست عرضه هستند که در حال حاضر دو شرکت در حوزه‌های کشاورزی- دامداری و شوینده با سرمایه اسمی بالغ بر ۳۳۵۰ میلیارد ریال در دست درج و عرضه بوده که  پس از درج، به زودی در بازار عرضه خواهند شد.

نوروزی دسته دوم را شرکت‌های در آستانه پذیرش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۸ شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل چند رشته‌ای صنعتی، سیمان، فولاد، غذایی و مالی با سرمایه اسمی بالغ بر ۹۲ هزار میلیارد ریال در آستانه پذیرش بوده که پیش بینی می‌شود حداقل نیمی از آنها تا پایان سال ۱۳۹۸ عرضه می‌شوند.

به گفته معاون بورس تهران، برخی شرکت‌ها نیز در حال آماده سازی برای پذیرش هستند که در حال حاضر ۲۷ شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل پتروشیمی، بانکی، سیمانی، باطری سازی، تفریحی و گردشگری، لیزینگ و فولادی در حال تکمیل مدارک و مستندات جهت طرح در جلسه هیئت پذیرش هستند.

 
 
 
 
 

کد خبر 410512

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =