سه عرضه اولیه از هلدینگ خلیج فارس

افزایش سرمایه تا یک ماه آینده انجام می‌شود.

مهمترین نکات مطرح شده در نشست خبری جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در کیش اینوکس 2019:

- عملیات صادراتی شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ خلیج فارس در حال انجام است و ارز حاصل از آن در سامانه نیما عرضه می‌شود و به مقداری است که می‌توانیم تا حد زیادی بازار نیما را تامین کنیم.

- سال گذشته سهام پتروشیمی پارس و امسال سهام پتروشیمی نوری در بورس عرضه شد. تا پایان سال سهام حداقل دو شرکت پتروشیمی دیگر در بورس عرضه خواهد شد. سهام پتروشیمی تندگویان حتما عرضه می‌شود. همچنین همکاران ما در پتروشیمی ارومیه قول داده‌اند که تا پایان سال سهام این شرکت نیز عرضه شود. پتروشیمی آریاساسول نیز اقداماتی را جهت پذیرش انجام داده و امیدواریم این اقدامات تا پایان سال به نتیجه برسد و این شرکت هم در بورس عرضه شود.

- افزایش سرمایه شرکت تا یک ماه آینده انجام می‌شود و به این ترتیب سرمایه شرکت از 9150 میلیارد تومان به 15 هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته می‌رسد.

- در رابطه با محصولات فرآورده‌های نفتی قبلا چند مورد اقدام به عرضه کالا در بورس انرژی کردیم اما مشتری قابل توجهی نداشتیم. اگر در داخل کشور و بورس انرژی مشتری وجود داشته باشد، ما آمادگی عرضه داریم و حاضر هستیم آنچه را که صادر می‌کنیم، ابتدا در بورس عرضه کنیم و اگر خریدار داشت که معامله انجام می‌شود و اگر نداشت،‌ صادر می‌کنیم.

کد خبر 410292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =