رویای تحقق نیافتنی

مدت‌هاست که زمزمه‌های راه‌اندازی بانک آفشور به گوش می رسد، ولی هنوز بسیاری از مدیران و فعالان بازار، آشنایی با این بانک ندارند، حتی برخی از آنها، نام این بانک را نشنیده بودند که جای تعجب دارد.

جناب آخوندی خسته نباشید. به نظر می‌رسد این روزها مسئولان سوال هیچ خبرنگاری را بی‌جواب نمی‌گذارند و استعدادهای خود در زمینه ترسیم «افق‌های روشن» را هر روز در هر مصاحبه‌ای به منصه ظهور می‌رسانند و از جمله است بخش پایانی مصاحبه جناب آخوندی معاونت اقتصادی منطقه ازاد کیش در مورد off shore banking حتی با توجه به مفاد افاضات جناب آخوندی در مورد تجدیدنظر در میزان سرمایه مورد نیاز تاسیس این بانک‌ها در مناطق آزاد و از جمله کیش همان‌گونه که از فحوای کلام این آقایان پیداست و در ارتباط با حجم تحریم‌های اعمال شده خودشان هم باورشان نمی‌شود که یک بانک خارجی به‌صورت آف‌شور در این مناطق با این زیرساخت‌ها و این ابعاد پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه و اعتبار خود را به خطر اندازد.

بنابراین با توجه به این‌که از این حقیر خواسته شد چند کلمه‌ای در این باره بنویسیم، عرض می‌کنم که یا با خودتان در حال سخن گفتنید یا با اصحاب بانکی کشور که اگر با بانکداران وطنی سخن می‌گویید، این‌ها در کار خودشان در سرزمین اصلی مانده‌اند، چه رسد به آف‌شور و اگر بلند بلند فکر می‌کنید که... ما امیدوارتر از گذشته مصاحبه‌ها را خواهیم خواند و در پایان فقط به کشیدن آهی بسنده خواهیم کرد و برایتان آرزوی موفقیت داریم .

  • داریوش روزبهانه-رییس هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک خاورمیانه
  • شماره۳۳۰ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۴
کد خبر 410208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =