«کچاد» یک ماهه شش هزار میلیارد درآمد محقق ساخت

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که محصولاتی همچون کنسانتره سنگ آهن تر، گندله، سنگ دانه بندی، آهن اسفنجی و... تولید می‌کند، با انتشار گزارش فعالیت مهر ماه ۹۸،جزییات آمار تولید، فروش، نرخ و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را تشریح کرد

 شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که محصولاتی همچون کنسانتره سنگ آهن تر، گندله، سنگ دانه بندی، آهن اسفنجی و... تولید می‌کند، با انتشار گزارش فعالیت مهر ماه ۹۸،جزییات آمار تولید، فروش، نرخ و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را تشریح کرد.

عملکرد یک ماهه منتهی به پایان مهر ۹۸
بر اساس این گزارش،این مجموعه ۴۴ هزار میلیارد ریالی در دوره عملکرد مهر سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ مبلغ شش هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال درآمد فروش بدست آورد که این رقم از محل تولید حدود یک میلیون تن انواع محصول و فروش ۹۸۵ هزار و ۶۴۳ تن از تولیدات حاصل شده است. 

 
بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات
 البته بررسی مبالغ فروش و نرخ فروش محصولات تولیدی شرکت حاکی از آن است که محصول کنسانتره آهن (خشک) حدود ۵۰ درصد از درآمد شش هزار میلیارد ریالی "کچاد" را پوشش داده است.
 چرا که، تولید ۶۲۶ هزار تن محصول کنسانتره آهن (خشک) و عرضه ۵۰۸ هزار و ۵۴۲ تن از آن به قیمت شش میلیون و ۷۱۷ هزار ریال به ازای هر تن موجب تجقق درآمد فروش به مبلغ سه هزار میلیارد ریال از این محل شده است.
 به عبارت دیگر می‌توان گفت حدود نیمی از درآمد شرکت در ماه گذشته بواسطه تولید و فروش محصول کنسانتره آهن (خشک) بدست آمد. 
همچنین محصول فولاد نسبت به سایر محصولات تولیدی شرکت به بالاترین قیمت عرضه شده است. 
چراکه، در ماه گذشته ۷۵ هزار تن محصول فولاد تولید شده که بیش از ۵۰ هزار تن از آن به نرخ ۳۴ میلیون و ۵۷۲ هزار ریال به ازای هر تن فروخته شده است که درآمد فروش آن بالغ بر یک هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.


عملکرد هفت ماهه 
شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو طی عملکرد هفت ماهه ابتدای امسال حدود ۹ میلیون تن انواع محصول تولید کرد که با عرضه هشت میلیون و ۳۲۷ هزار تن از آن،درآمدی به مبلغ ۵۵ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال بدست آورد. 


از ابتدای امسال تا ۳۰ مهر ماه جاری بیشترین درآمد فروش با تولید و عرضه محصول فولاد محقق شد و این محصول نسبت به سایر محصولات تولیدی شرکت به بالاترین نرخ نیز به فروش رسید. آنچنان که، بیش از ۵۷۱ هزار تن از این محصول تولید شدو ۵۴۷ هزار تن از آن به قیمت ۳۸ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال به ازای هر تن به متقاضیان تحویل داده شد تا مبلغ ۲۰ هزار و ۹۴۸ هزار میلیارد ریال برای این مجموعه محقق سازد.

  • شماره۳۲۹ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۳
کد خبر 410156

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =