«بپاس»، نصف سرمایه خود حق بیمه صادر کرد

شرکت بیمه پاسارگاد که در رشته‌های بیمه‌ای مختلف همچون درمان، ثالث- اجباری، بدنه خودرو، زندگی اندوخته‌دار و... فعالیت می کند، نیمی از سرمایه پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی خود حق بیمه صادر کرده است.

 شرکت بیمه پاسارگاد که در رشته‌های بیمه‌ای مختلف همچون درمان، ثالث- اجباری، بدنه خودرو، زندگی اندوخته‌دار و... فعالیت می کند، نیمی از سرمایه پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی خود حق بیمه صادر کرده است.

عملکرد یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه 
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد طی فعالیت مهر سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ بیش از دو هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است که این رقم معادل یک دوم سرمایه پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی شرکت محاسبه می شود. در عین حال، این مجموعه در ماه گذشته حدود ۷۵۱ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود، ۵۷ درصد از حق بیمه صادر شده در شرکت بیمه پاسارگاد به‌واسطه فعالیت در رشته بیمه ای زندگی اندوخته دار به‌دست آمده است و در مجموع بالغ بر یک هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال حق بیمه در این رشته بیمه‌ای صادر شده است.


علاوه بر این، بیشترین مبلغ خسارت پرداختی در رشته بیمه ثالث - اجباری محقق شده و این رقم با سهم ۳۶ درصدی بالغ بر ۲۶۸ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

هفت ماهه ۹۸  در یک نگاه 
از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهر ماه همان سال بیش از ۱۶ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال حق بیمه در شرکت بیمه پاسارگاد صادر شده و در این مدت حدود چهار هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است. مقایسه عملکرد دوره مذکور نسبت به شش ماهه نخست امسال شرکت بیمه پاسارگاد از حرکت این مجموعه در مسیر صعودی فعالیت‌هایش حکایت دارد.

در پایان این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهر ماه در رشته بیمه زندگی اندوخته‌دار بالغ بر ۹ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است که این رقم معادل ۵۸ درصد از کل مبلغ حق بیمه ثبت شده است. در کنار آن، در رشته بیمه ثالث - اجباری بیش از یک هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است و این رقم با در اختیار داشتن سهم ۳۰ درصدی نسبت به سایر رشته‌های بیمه‌ای شرکت بیشترین مبلغ محاسبه می شود.

  • شماره۳۲۸هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۳
کد خبر 409931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =