برنامه‌های بانک سینا برای افزایش سهم بازار

 اگرچه بانک سینا در جایگاه قابل قبول و مناسبی در نظام بانکی قرار دارد، اما شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان است.

 اگرچه بانک سینا در جایگاه قابل قبول و مناسبی در نظام بانکی قرار دارد، اما شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان است. همچنین با برنامه‌هایی که به تدریج در بانک سینا اجرا خواهد شد، مسیر تحقق بهینه و مطلوب آن را میسر می‌سازیم. 
سید ضیاء الدین ایمانی مدیر عامل جدید بانک سینا با بیان این مطلب گفت: بانک سینا در نظام بانکی به عنوان بانکی بدون حاشیه و خوشنام با کارکنان نجیب، متعهد و متخصص شناخته می‌شود که این امتیاز و موفقیتی مهم و قابل اتکا محسوب می‌شود. همچنین برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد. 
تقویت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود
مدیرعامل بانک سینا بیان داشت: با توجه به کاهش حاشیه سود بانک‌ها و هزینه بالای پول در جذب سپرده‌ها، درآمدهای بانک صرفا به اعطای تسهیلات متکی نخواهد بود. بر این اساس بانک سینا از طریق ترویج فعالیت‌های غیرحضوری و خدمات غیرمشاع و کارمزدی، با تقویت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود همه توان خود را بر بهبود جایگاه خود در نظام پولی و مالی کشور خواهد گذاشت.ایمانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در کشور از عمده راهکارهایی است که می‌تواند به رونق و شکوفایی اقتصادی کمک کند، راهی که بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مناطق روستایی پیموده، آثار و نتایج خوبی به همراه داشته که با تداوم آن و اعطای تسهیلات خرد به واحدهای تولیدی و صنعتی؛ می‌توان شاهد زمینه‌های اثرگذاری بیشتر بانک در کمک به شکوفایی اقتصادی بود.
تداوم افزایش درآمدها 
مدیر عامل بانک سینا، لازمه فعالیت یک بنگاه اقتصادی را سودآوری برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار اعطای تسهیلات به متقاضیان، درآمدهای بانک را از طریق پیگیری مستمر مطالبات، توجه ویژه به درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج و تشویق مشتریان به استفاده از آن، اهتمام به ترویج سنت قرض الحسنه و اعطای این تسهیلات، صدور ضمانت نامه‌ها، گشایش ال سی، صرفه جویی در هزینه‌ها و سایر فعالیت‌ها می‌توان افزایش داد.

  • شماره۳۲۷ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۱
کد خبر 409879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =