فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال۹۷ انتخاب شد

در مراسم گرامیداشت روز صنعت و‌ معدن از تلاش های مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جهت تحقق برنامه توسعه و افزایش تولید فولاد به میزان ۱۰میلیون تن در استان هرمزگان با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

به گزارش صدای بورس، مدرس خياباني قائم مقام وزير صنعت معدن و تجارت در امور بازرگاني به همراه همتي استاندار هرمزگان و مهندس قاسمي رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از شركت فولاد هرمزگان بازديد كردند.
مدرس خياباني در حاشيه اين بازديد در مصاحبه با روابط عمومي فولاد هرمزگان گفت :صادرات بايستي در راس امور باشد و ما براي رفع موانع صادرات تلاش ميكنيم .
وي با اشاره به مشكلات واحدهاي توليدي در   تهيه مواد اوليه گفت : عدم تامين مواد اوليه مورد نياز واحدهاي توليدي  قابل قبول نيست و تامين مواد مورد نياز بايد در اولويت باشد و در صورت عدم تامين به موقع اين مواداوليه  خسارات اقتصادي و اجتماعي خاصي را به بار خواهد آورد .

همتي نيز در بازيد از خط توليد فولاد هرمزگان گفت :همه ما بايد از ظرفيت هاي توليد در استان استفاده كنيم و تلاش كنيم مشكلات واحدهاي توليدي را برطرف كنيم.
همتي با اشاره به شعار سال ٩٨ كه توسط مقام معظم رهبري نام گذاري شده است تاكيد كرد : اگر واحد توليدي بتواند فعاليت كند چرخ اقتصاد كشور مي چرخد و ما بايد حمايت هاي لازم را از توليد داشته باشيم .
وي با اشاره به توليد و توسعه ١٠ ميليون تن فولاد در استان هرمزگان گفت :نزديكي به دريا و انرژي يكي از مزيت هاي استراتژيك منطقه هست تا طرحهاي توسعه اينجا اتفاق بيافتد و با كمك همه صنايع و مسئولين اين امر اتفاق خواهد افتاد .
همتي با اشاره به نقش صنايع در توسعه استان ، بر انجام كليه مراودات مالي صنايع استان در بانكهاي استاني تاكيد كرد . وي افزود : همه صنايع فعاليتهاي مالي ، مالياتي ، حتي امور مربوط به بيمه كاركنان خود را در استان انجام دهند.

کد خبر 408608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =