۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
حکم صریحی وجود ندارد

با توجه به اختلال سامانه معاملات آنلاین در عرضه اولیه‌های اخیر و زیان سهامداران ناظربه سادگی از کنار آن گذشت

سید مرتضی شهیدی که سابقه هشت ساله در معاونت حقوقی سازمان بورس داشته در خصوص شکایت سهامداران برای اختلال در سامانه معاملات آنلاین گفت: سهامداران می‌توانند در سامانه رسیدگی به شکایت که در سازمان بورس وجود دارد مراجعه و شکایت خود را ارایه کنند.
این کارشناس بازار که سابقه فعالیت در معاونت حقوقی سازمان بورس داشته، تصریح کرد: در خصوص شکایت سهامداران برای اختلال در سامانه حکم صریحی در قانون اوراق بهادار وجود ندارد. شهیدی اظهار داشت: البته مرجع رسیدگی به شکایات طبق قانون بازار سرمایه به اختلاف بین کارگزار و سهامدار را رسیدگی می‌کند و اگر احراز شود حکم در نظر گرفته مي‌شود.

 

  • شماره ۳۱۲ هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه ۵

 

کد خبر 408275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =