وعده وعیدهای عرضه «نوری» در یک نگاه

با یک جستجوی ساده در اخبار عرضه سهام پتروشیمی نوری، این سوگلی هلدینگ خلیج فارس خبرهای متعددی از زبان مدیران در خصوص تاریخ عرضه نوری در بازار سرمایه یافت می‌شود.البته درنهایت خبر پایان مهلت عرضه اولیه نوری تیر خلاص را به قلب اهالی بازار شلیک کرد و پتروشیمی نوری دوباره باید فرآیند پذیرش را از سر گیرد.

 چشمک نوری به بورس

25 شهریور97 : اسماعیل درگاهی رییس اداره پذیرش شرکت‌های بورس تهران گفت: نزدیک ترین عرضه به بازار در بورس پتروشیمی نوری است و در حال حاضر این شرکت در سازمان ثبت شده و سهامی عام است.احتمالا زمان عرضه در شهریور ماه یا اوایل پاییز خواهد بود.

شایعه شدن عرضه

13 آبان 97 :مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: امسال عرضه 2 شرکت بزرگ پتروشیمی پارس و پتروشیمی نوری را در برنامه داشته ایم و با عرضه اولیه سهام پتروشیمی پارس که شرکت بسیار بزرگی است، ارزش بازار سهام در حد مطلوبی افزایش یافت. صحرایی با اشاره به نظر هیئت پذیرش بورس تهران اعلام کرد: پتروشیمی نوری در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شد .

آمادگی ورود به بورس در آذرماه

11 آذر 97: اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش شرکت بورس خبرداد: نخستین عرضه 10 درصدی سهام پتروشیمی نوری تا پایان ماه آذر انجام خواهد شد. این شرکت در حال حاضر آمادگی لازم برای ورود به بورس را دارد.

شرایط فراهم نیست

30 دی 97: مدیرامور سهام پتروشیمی نوری گفت: فرآیند عرضه سهام پتروشیمی نوری براساس فرآیند عادی سازمان بورس در حال انجام بوده اما از نظر عرضه‌کنندگان فعلا شرایط مناسب برای عرضه سهام این شرکت فراهم نیست.پیرزاد تاکید کرد: در حال حاضر بازار در شرایط مناسبی نیست اما شرکت اقدامات لازم برای ورود به بازارسرمایه را انجام می‌دهد.وی در پاسخ به این سوال که آیا سهام این شرکت تا پایان سال عرضه خواهد شد، گفت: امکان عرضه‌اولیه این شرکت تا قبل از پایان سال وجود دارد ولی به طور قطع نمی توان در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام داد زیرا این شرکت تصمیم‌گیرنده نهایی برای عرضه سهام نیست و فروشنده سهام باید در خصوص صرفه اقتصادی عرضه سهام در شرایط فعلی تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهد.

عرضه تا پایان بهار

سوم اردیبهشت 98: مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه سهام مجتمع پتروشیمی نوری تا پایان فصل بهار خبرداد.جعفر ربیعی با بیان اینکه مقدمات عرضه بخشی از سهام مجتمع پتروشیمی نوری سال گذشته دربازار سرمایه فراهم شده گفت: اگر همه ازجمله سازمان بورس، سازمان حسابرسی و دیگر دستگاه‌ها دست به دست هم دهیم می‌توان در همین فصل بهار این سهام را در بورس عرضه کرد.

 

  • شماره ۳۱۲ هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه ۳
کد خبر 408256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =