همراه اول به دنبال ایده‌های نو

شرکت ارتباطات سیار ایران با کسب‌وکارهای نوپا از طریق VC همکاری می‌کند

به گزارش صدای بورس، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) امسال با هدف شناسایی و جذب کسب‌وکارهای نوپا و معرفی خود به آنها به‌عنوان یک حامی در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور یافته است. این شرکت در نظر دارد در صورت جذب یک کسب‌وکار نوپا، از طریق سرمایه‌گذاری جسورانه سرمایه مورد نیاز آنها را به کمک فین استارز تامین کند.

سید امیرحسین حسینی، مشاور معاونت مالی شرکت همراه اول با بیان اینکه امسال نخستین باری است که همراه اول به صورت مستقل در حوزه بورس، بانک و بیمه در نمایشگاه شرکت می‌کند، دلیل این حضور را توضیح داد: هدف اصلی حضور در این نمایشگاه، معرفی همراه اول به‌عنوان شرکت حامی ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا (چه در حوزه فین‌تک و چه در حوزه بورس) بوده است.

او ادامه داد: شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول از فرصت نمایشگاه استفاده می‌کنند تا کسب‌وکارهایی را که به تولید محصول و خدمات منجر شده‌اند، شناسایی کنند و در تامین سرمایه مورد نیاز، آنها را حمایت کرده و از طریق سرمایه‌گذاری جسورانه با آنها همکاری کنند و همچنین به ایده‌های نوآورانه در حوزه ارتباط از راه دور (Telecommunication) کمک کنند.

کد خبر 405755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =