فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی برای برند سازی بیمه حکمت

عضو هیات مدیره بیمه حکمت صبا گفت: برند سازی و آگاهی از خدمات برای شرکت حکمت صبا که تنها دو سال از تاسیسش می گذرد هدف اصلی ما برای حضور در نمایشگاه شد.

به گزارش صدای بورس، مسعود طبیبیان در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: شرکت بیمه حکمت صبا سال 95 با حضور 150 سهامدار که متشکل از خانواده ارتشی هستند تشکیل شده است.

وی افزود: این شرکت نو پا با گذشت تنها دو سال از فعالیت خود توانسته تعاملات مطلوبی با ارکان های مختلف  به خصوص با بازار پول داشته باشد.

عضو هیات مدیره بیمه حکمت صبا با اشاره به اینکه این شرکت تنوع خمات در تمامی بخش های بیمه ای را دارا است، بیان کرد: با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سعی کردیم خدماتی متنوع برای آنها ارائه کنیم، به همین جهت به زودی دو محصول بیمه عمر و پس انداز رو نمایی خواهد شد.

طبیبیان عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 60 نفر در حال توضیح و توسعه خدمات فروش ما هستند که به زودی این تعداد افزایش خواهد یافت چرا که حدود 200 نفر نیرو را به صورت حرفه ای مورد آموزش قرار دادیم و وارد عرصه کار خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره بیمه حکمت صبا با اشاره به حضور در فاینکس 2019 گفت: از آنجایی که شرکت بیمه حکمت صبا نو پا است باید برند سازی قوی برای حضور پر رنگ در بازار بیمه داشته باشیم پس حضور در این نمایشگاه را یک هدف و وظیفه دانستیم تا بتوانیم میزان تعاملات خود را افزایش دهیم و مشتریان  و دیگر شرکت ها را از خدمات متنوعی که داریم مطلع کنیم.

کد خبر 405752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =