صدور بخشنامه های موازی تاثیر منفی دارد

مدیر عامل بیمه آسیا معتقد است برای ممانعت از صدور بخشنامه های موازی از سوی نظام مالی باید یک هم اندیشی کلان ایجاد شود.

به گزارش صدای بورس، مسعود بادین در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: بیمه آسیا بزرگترین بیمه خصوصی کشور است و در بُّعد بیمه گری وظیفه خطیری را بر عهده دارد، این نمایشگاه که در سطح بسیار بالایی قرار دارد و سه ضلع مثلث اقتصادی در خود جای داده تاثیر بسزایی در آینده اقتصاد خواهد داشت.

وی افزود: از آنجایی که سه صنعت مهم در فاینکس حضور دارند، بیمه آسیا نیز باید توانمندی هایی که دارد را برای دیگر شرکت های این سه صنایع متصل به هم بازگو کند، شرکت ما قصد دارد تا سهولت کار برای سرمایه گذاران را ایجاد کند.

بادین با تاکید بر اینکه صنعت بیمه باید شرایطی را فراهم کند که علاوه بر سرمایه گذاران داخلی، اطمینان خاطری برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود، گفت: باید شرایطی از سوی صنعت بیمه ایجاد شود تا سرمایه گذاران خارجی دغددغه حضور در کشور را نداشته باشند، یعنی این اقدام بزرگ بر دوش شرکت های بیمه‌ای است تا تضمینی برای آنها و شکوفایی اقتصاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما می توانیم با ارائه خدمات خود در این نمایشگاه که بازخورد داخلی و خارجی دارد، ضمانت نامه هایی برای سرمایه گذاران داشته باشیم.

مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به یک خلا در نظام مالی کشور گفت: در سراسر دنیا تصمیمات بانک، بیمه و بورس مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد که چه تاثیری در بازارهای موازی و صنایع خواهد داشت، به عقیده بنده چنین هم اندیشی در کشور یک خلا است و باید برطرف شود، نباید بخشنامه های موازی با هم صادر شود و ناخودآگاه تاثیریات منفی در دیگر بخش ها ایجاد کرد.

بادین سیل مناطق جنوبی کشور را یک تبلیغ برای صنعت بیمه دانست و گفت: پس از وقوع سیل در کشور ناخودآگاه و بدون تبلیغی نظر مردم و مسئولان به صنعت بیمه جذب شد، درخواست بیمه نامه های مختلف بیش از پیش شد.

کد خبر 405751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =