برنامه های آینده مهم تر از دستاورد گذشته

معاون توسعه کانون نهادهای سرمایه گذاری بیان کرد: ارائه برنامه و هدف آینده شرکت ها مهم تر از به نمایش گذاشتن دستاورد یکساله آنها در نمایشگاه است.

به گزارش صدای بورس، علیرضا توکلی در گفتگو با دوازدهمین ستاد خبری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با اشاره به رسالت نمایشگاه ها گفت: عموما نمایشگاه ها عملکرد یکساله شرکت ها و تنوع خدمات آنها را به معرض عموم می گذارد که فاینکس نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی ادامه داد: درست است که کارنامه یکسال اخیر به نمایش گذاشته می شود اما به عقیده بنده برنامه سال آینده شرکت ها برای مخاطبان جذاب تر است بهتر است که سازمان بورس و متولیان این بازار یا دیگر صنایع حاضر در نمایشگاه با ارائه برنامه دقیق و قوی بتوانند مشتریان خود را راضی تر از گذشته و مشتریان جدیدی کسب کنند.

معاون توسعه کانون نهادهای سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه کانون نهادهای سرمایه گذاری قصد دارد چند ابزار وارد بازار کند، بیان کرد: یکی از ابزارهای که به طور مشخص سال گذشته با دقت زیادی روی آن کار شد ابزار گواهی سپرده ارزی بود، این ابزار برای مردمی که نگران حفظ ارزش پول خود هستند و قصد دارند وجوه خود را در قالب یک ارز خارجی مانند دلار، یورو یا هر ارزی که مد نظرشان است نگه دارند، با استفاده از این ابزار نیازی به خرید فیزیکی نیست، بنابراین خطر سرقت یا خطرهایی که برای وجوه نقدی وجود دارد برای این گواهی ها متصور نیست.

توکلی ادامه داد: دیگر اقدامی که سازمان بورس از ما درخواست انجام آن در سال جاری را داده، رتبه بندی نهادهای مالی است، البته سال گذشته نیز انجام شد اما در مدت محدود و امسال قرار است با همکاری خود نهادهای مالی و بر اساس شاخص هایی بر مبنای فعالیتشان و چیزی که آنها مد نظر دارند، ارزیابی و انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: کانون نهادهای سرمایه گذاری یک کانون صنفی است که تمام نهادهای مالی کشور مانند شرکت های تامین سرمایه، هلدینگ های سرمایه گذاری، سبدگردان ها و... در این کانون عضویت دارند، قاعدتا نهادهای صنفی مانند کانون، حرف های مشترک میان این شرکت ها با رعایت حقوق آنها را پیگیری می کند.

کد خبر 405750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =