برگزاری کارگاه آموزشی؛ گام موثر در فرهنگ سازی

مدیر فناوری اطلاعات شرکت اطلاع رسانی بورس گفت: با برگزاری کارگاه های آموزشی سعی داریم نقشی در فرهنگسازی این نمایشگاه داشته باشیم.

به گزارش صدای بورس، میثم امینی، مدیر فناوری اطلاعات شرکت اطلاع رسانی بورس در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: اهداف این شرکت آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه بورس است.

وی افزود: فعالیت های اطلاع رسانی ما از طریق وبسایت sena است و حوزه آموزش از طریق انتشارات بورس و تاییدیه آموزشی برای موسسات بورسی دنبال می شود و بخش فرهنگسازی با فعالیت هایی مانند "بورس کاپ" که با این عنوان در این نمایشگاه برای مردم حضور یافته ایم، انجام می شود.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت اطلاع رسانی بورس با اشاره به تعاملات این شرکت با سایر نهادها عنوان کرد: آموزش های مختلف معاملات با نهادهایی همچون بورس اوراق و بورس کالا و... انجام می گیرد و تنها مختص به یک سازمان نیست.

امینی اضافه کرد: البته کارگزاری ها نیز با شرکت ما برای برگزاری مسابقات آموزشی میان مخاطبان و توضیح فرآیند معاملات به شیوه های مختلف در ارتباط هستند.

وی با اشاره به حضور در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه هدف مهمی یعنی آگاه سازی مردم با فعالیت بازار سرمایه بر عهده دارد که ما نیز با اجرای کارگاه های آموزشی سعی بر کمک برای به نتیجه رساندن این هدف داریم.

کد خبر 405747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =