امسال بازار سرمایه با رشد قیمت مواجه خواهد شد

حسین فرمانی معاون توسعه بازار کارگزاری تدبیرگران فردا با بیان اینکه در سال ۹۸ رشد قیمت در بازار سهام ادامه خواهد داشت، گفت: امسال جهش ارز ممکن است با توجه به تحریم ها ادامه داشته باشد و این موضوع فشار بیشتری روی قیمتها می آورد که این فشار باعث رشد قیمت در بازار سهام هم خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، حسین فرمانی معاون توسعه بازار کارگزاری تدبیرگران فردا با بیان اینکه در سال 98 رشد قیمت در بازار سهام ادامه خواهد داشت، گفت: امسال جهش ارز ممکن است با توجه به تحریم ها ادامه داشته باشد و این موضوع فشار بیشتری روی قیمتها می آورد که این فشار باعث رشد قیمت در بازار سهام هم خواهد شد.

وی در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به برگزاری نمایشگاه برای فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه امری ضروری است زیرا درکشور ما مردم با بازار سرمایه آشنا نیستند و برگزاری نمایشگاه باعث می شود که مردم جذب بازار سرمایه شوند، زیرا از نزدیک با کار بازار آشنا و سرمایه های راکد خود را به سمت بازار سرمایه می آورند.

فرمانی اظهار داشت: کارگزاری ما چند سالی است که برای راحتر بودن مشتریان خود سرمایه گذاریهای عمده ای بروی زیرساختهای نرم افزاری انجام داده است تا بتواند از نظر نرم افزاری با سایر کارگزاریها رقابت کند. همچنین ما در زمینه مشاوره سرمایه گذاری که یکی از نیازهای اصلی سرمایه گذاری در بورس است پیشرفتهایی داشته ایم. به گونه ای که سایت مشاوره سرمایه گذاری داریم که خدمات متنوعی هم به مشتریان کارگزاری و هم مشتریان خارج از کارگزاری ارائه می دهد.

معاون توسعه بازار کارگزاری تدبیرگران فردا با بیان اینکه کارگزاری ما سامانه پذیرش غیر حضوری مشتری را در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی کرده است افزود: با این سامانه سرمایه گذاران در هر نقطه از ایران بدون مراجعه به دفتر کارگزاری فرایند پذیرش آنها انجام می شود. در واقع سعی بر این بوده تا به سمت کارگزار مدرن حرکت کنیم و خدمات مبتنی بر نیازهای روز سرمایه گذاری را ارائه دهیم.

کد خبر 405745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =