رونمایی از دو محصول جدید بیمه خاورمیانه

مدیر عامل بیمه زندگی خاورمیانه گفت: بیمه نوپا زندگی خاورمیانه امسال با دو محصول جدید به فاینکس ۲۰۱۹ آمد.

به گزارش صدای بورس، مهدی نوروزی در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: با توجه به شعار سال 98 که "رونق تولید" است بیمه زندگی خاورمیانه نیز محصولات جدیدی در حوزه مستمری و بازنشستگی تکمیلی همچنین برخی محصولات در زمینه بنگاه و سرمایه داری متناسب با سنین مختلف در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه بیمه زندگی خاورمیانه به طور تخصصی در بخش بیمه های زندگی فعالیت می کند قاعدتا خدمات در نظر گرفته شده برای خود افراد است و اگر فردی در حادثه ای دچار صدمه یا فوت شود با توجه به بیمه نامه هایی که دارند سایر بازماندگان می توانند از آن بیمه نامه استفاده کنند.

مدیر عامل بیمه زندگی خاورمیانه افزود: در حوزه حوادث و بخش اموال ما ورود پیدا نکردیم چون شرکت‌های زیادی در این باره ورود پیدا کردند و سعی ما بر تخصصی بودن و پیشرفت در یک حوزه خاص است.

نوروزی با اشاره به تعامل با بازار پول گفت: چون بیمه زندگی خاورمیانه زیر مجموعه هلدینگ خاورمیانه است موجب شده تا ارتباط نزدیکی با بانک خاورمیانه داشته باشیم این ارتباط باعث هم افزایی این هلدینگ و ایجاد ارزش افزوده می کند، در این راستا سعی داریم در بخش سرمایه گذاری و ارائه خدمات آنلاین و به روز به مردم از این زیر ساخت هایی که در هلدینگ وجود دارد، استفاده کنیم.

وی در خصوص حضور این شرکت در فاینکس 2019 گفت: شرکت نو پا است تازه وارد عرصه رقابت شده است و هدف اصلی آشنایی مردم با این شرکت بیمه است، سال گذشته هم در این نمایشگاه حضور داشتیم اما امسال دو بسته جدید در این نمایشگاه رونمایی شد نخست، محصول مستمری با شیوه های جدید که مجوز آن از بیمه مرکزی اخذ شده  و دوم نرم افزار بیتولی که که یک نرم افزار موبایل است برای صرفه جویی در زمان در اختیار بخش فروش قرار گرفته است.

کد خبر 405744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =