فایل ارایه ۷ پروژه موفق تامین مالی را دریافت کنید

دومین همایش تامین مالی از طریق بازار سرمایه، یکشنبه هفته جاری با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه، مدیران نهادهای مالی مختلف و جمع کثیری از اهالی بازار در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، دومین همایش تامین مالی از طریق بازار سرمایه، یکشنبه هفته جاری با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه، مدیران نهادهای مالی مختلف و جمع کثیری از اهالی بازار در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

در  این مراسم حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس در سخنانی  با بیان اینکه ابزارهای مالی بازار سرمایه می تواند محرک رشد اقتصادی باشد، گفت: استفاده از ابزارهای مالی بورسی می تواند مزایای بسیاری زیادی حتی برای دولت داشته باشد. در وهله اول تامین مالی از این مسیر هزینه های ریخته ی کمتر (جانبی) را برای دولت به همراه دارد. همچنین این نوع تامین مالی برای دولت بازار محورتر است. این بدان معناست که سیستم عرضه و تقاضا در این ابزارها می تواند در تنظیم  هزینه ها موثرتر باشد. همچنین تامین مالی از طریق ابزارهای بورسی اهرم بسیار قوی برای افزایش وجوه خصوصی است و می تواند خصوصی سازی  و حضور مردم را به شدت افزایش دهد. از سوی دیگر این نوع تامین مالی میتواند بسیار پایدارتر از کمک های دولت به پروژه های بزرگ عمومی باشد و اطمینان از تداوم جریان نقدینگی را افزایش دهد.

گفتنی است فایل های ارائه شده توسط مدیران 7 پروژه موفق تامین مالی شده از طریق بازار سرمایه در دومین همایش تامین مالی با مراجعه به سایت همایش به آدرس http://finco.capital / قابل دریافت است.

کد خبر 403767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =