۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
۴ توقف و ۷ بازگشایی

نمادهای معاملاتی " شوینده"، "فروس"، "ونیکی" و "کطبس" متوقف و نمادهای "دالبر"، "ولغدر"، "کطبس"، "حفاری" ، "کساوه"، "شپدیس" و "خودرو" در جریان معاملات امروز بازار سهام تا به این لحظه بازگشایی شدند.

نوقف

به گزارش بورس آنلاین، نمادهای معاملاتی  " شوینده"،  "فروس"، "ونیکی" به دلیل تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شدند. نمادهای مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد. همچنین نماد معاملاتی شرکت ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ "کطبس" با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

بازگشایی

نمادهای معاملاتی "دالبر"، "ولغدر"، "کطبس"، "حفاری" و "کساوه" با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند. همچنین نماد "شپدیس" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' - تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام و اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال ، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

 نماد "خودرو" نیز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضاءهیئت مدیره با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است 

کد خبر 394381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =